praetor'u Seviyor Musunuz?

Sponsorlu Bağlantılar

praetor'u Seviyor Musunuz?


  • Kullanılan toplam oy
    27
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Helal Burcu..
Al Benden de O Kadar..
Havalara Girdin Diyorum..
Lafı Çevirip Bana Geri Yolluyor.. :ehe
 


Candy

Candy

Üye
Aaa ben yeni gördüm anketi :) Tabiki B şıkkı "çok seviyorum" :oke:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nerden çıktı yahu bu konu :)
Araştırmacı kişilik, teşekkürler...

Etiket de almışız...
 
Candy

Candy

Üye
Rica ederim :oke:
 
xkadir61

xkadir61

Üye
anket hileli! ben başka şık kullanmak istiyordum:nono:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hayır konu esprili...
 
tatlı çilek

tatlı çilek

Üye
Ailecek seviyoring:P
 
xkadir61

xkadir61

Üye
Hayır konu esprili...
tamam ama ben seni sevmiyorsam hangi şıkkı kullanmam gerekecek şimdi.:D
sen şimdi diyeceksin madem sevmiyorsun çek git bu konuya cevap yazma. ama ne yapim işte yaşasın kötülük:D
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Senin geyiğin gelmiş Kadir... :)

Sağol tatlı çilek.
 
xkadir61

xkadir61

Üye
evet ama uykumda geldi. sabah 7 de kalkmayacak olsam. geç saaatlere kadar kalırdım ama ne yazıkki gerektiği kadar uyumam lazım. iyigeceler.
 
Candy

Candy

Üye
Sana da iyi geceler...
 
pisicikk

pisicikk

Üye
sevmez miyiz yaaa :D
o da soru mu :)
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
aldanma cocuksu mahsun yüzüne, mutlaka terkedip gidecek birgün kanma sever gibi göründügune seni sevmiyorum diyecek birgün.
Seni Seviyorum Praetor. hepinizi seviyorum
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İçtin sen yine di mi :ehe
 
Candy

Candy

Üye
Çok duygulandım :agla2:
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Tek taraflı bir anket olmuş, ben oy kullanmam:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt