Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Duygulandırdınız beni arkadaşlar, başta konu sahibi minoo olmak üzere hepinize çok teşekkür ederim
Vallahi ben hep burada olduğum için pek gelmiş gibi hissetmiyorum kendimi.
Hatta askerlik bitti şu anda, iş arar durumundayım. Bu nedenle tezkere almıştan ziyade sevdiğim ve benimsediğim bir işten ayrılmış gibi hissediyorum kendimi
Neyse sonuç olarak yine siviliz. Taktik isteyen arkadaşlara vereceğim elbette ancak ben er-erbaş olarak yapmadığımdan ancak komutan kısmı hakkında bilgi verebilirim.
Neyse, terhis belgemiz elimizde. Artık önümüzde hayat var
Sana karşı bu kadar duyarlıysak bu senin emeğidir Atacım. İfade yapamıyorum, anla işte.
Reşwan
Emekli Yönetici
Dostum gözün aydın geçmiş olsun, zaten hep bizlerleydin şimdi tam dönüş oldu. Vatani görevini yapan herkezin sağlıcakla yuvasına dönmesi nasip olsun inşallah.