Praetor: Şafak Vakti :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
:cry:

Duygulandırdınız beni arkadaşlar, başta konu sahibi minoo olmak üzere hepinize çok teşekkür ederim :)

Vallahi ben hep burada olduğum için pek gelmiş gibi hissetmiyorum kendimi.
Hatta askerlik bitti şu anda, iş arar durumundayım. Bu nedenle tezkere almıştan ziyade sevdiğim ve benimsediğim bir işten ayrılmış gibi hissediyorum kendimi :ehe
Neyse sonuç olarak yine siviliz. Taktik isteyen arkadaşlara vereceğim elbette ancak ben er-erbaş olarak yapmadığımdan ancak komutan kısmı hakkında bilgi verebilirim.

Neyse, terhis belgemiz elimizde. Artık önümüzde hayat var :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful, greenmile ve Şehriyar
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
:cry:

Duygulandırdınız beni arkadaşlar, başta konu sahibi minoo olmak üzere hepinize çok teşekkür ederim :)

Sana karşı bu kadar duyarlıysak bu senin emeğidir Atacım. İfade yapamıyorum, anla işte.
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Dostum gözün aydın geçmiş olsun, zaten hep bizlerleydin şimdi tam dönüş oldu. Vatani görevini yapan herkezin sağlıcakla yuvasına dönmesi nasip olsun inşallah.
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Hoşgeldin .
 

pelın_

hoşgeldin :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt