Telefon üzerinden güncelleme imkanın yok.Peki uygulamalara gelen güncellemeleri telefon üzerinden nasıl yapıyoruz...
hocam ben yükledim hiç bir sorun yoktu ama bugün bir güncelleme geldi ve hep hata veriyor. Güncellemesi olan uygulamaları güncellerken fln ve her telefondan açtığımda pc içinde geçtiği bir uyarı geliyor. Ne yapacağım şimdi?Telefonun pc ye bağlı ise itunes'u kesinlikle açmıyoruz.Tel pc ye bağlı değil ise açabiliriz. Eğer telefonuna müzik resim vb.şeyler atman gerekiyorsa itools programını kullanıyoruz. Bu kadar basit. Bir daha diyorum , pp25ten herhangi bir uygulama yükledikten sonra telefon pc ye bağlı iken itunes'u açar isek telefonu restore edene kadar pp25den indirdiğimiz uygulamaları açamayız.Ordan biri sormuş tüm sisteme zarar verir mi diye, tabiki hayır, sadece pp25 uygulamalarını açmaz , başka hiçbir farklılığı yok.

Zarar vermesi olası değil.Programı bilgisayara kuruyorsun.Aktardığın uygulamanın ise appstoredeki uygulamadan hiçbir farkı yok.Sadece kimlik izni olmadan yüklüyorsun.O da bedava indirmene olanak sağlayan şey.abi şimdi bişi sorcam bn birara jb yapyım pişman oldum telefon bozulma noktasına geldi. sonra güncelledim bişiyi kalmadı. benim sornmak istediğim şu uygulama yükleyip telefona bi zarar gelir mi? yine pişman olmak istemem
teşekkürler cevap bekliyom
