Tavsiye Pp25 kullanımı (jb'siz uygulama yükleme programı)

Sponsorlu Bağlantılar

niksarli1979

niksarli1979

Üye
Peki uygulamalara gelen güncellemeleri telefon üzerinden nasıl yapıyoruz...
 


boyabatlı

boyabatlı

Üye
Telefondan güncelleme yapılıyor
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Bu programın telefon versiyonu var onu yükleyin program Çince ama biraz kurcalayan anlar basit
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Programı yüklemek için pc den pp 25 açın program yükleme yerine pp25 program ismini yazın yükleyin
 

RedMatch

Üye
Telefonun pc ye bağlı ise itunes'u kesinlikle açmıyoruz.Tel pc ye bağlı değil ise açabiliriz. Eğer telefonuna müzik resim vb.şeyler atman gerekiyorsa itools programını kullanıyoruz. Bu kadar basit. Bir daha diyorum , pp25ten herhangi bir uygulama yükledikten sonra telefon pc ye bağlı iken itunes'u açar isek telefonu restore edene kadar pp25den indirdiğimiz uygulamaları açamayız.Ordan biri sormuş tüm sisteme zarar verir mi diye, tabiki hayır, sadece pp25 uygulamalarını açmaz , başka hiçbir farklılığı yok.
hocam ben yükledim hiç bir sorun yoktu ama bugün bir güncelleme geldi ve hep hata veriyor. Güncellemesi olan uygulamaları güncellerken fln ve her telefondan açtığımda pc içinde geçtiği bir uyarı geliyor. Ne yapacağım şimdi?

Tamam hocam sorunu hallettim :yuru
 
Son düzenleme:
hackermenxx

hackermenxx

Üye
Windows Xp de sorunsuz yükledim shazam ,skyfire ,flv player,okey, ve İvideo yükledim diğerlerinde sorun yok ancak İvideo direk atıyor beni neden olabilir acaba teşekküller konu için çok faydalı bence.cihazım ipod touch 4
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
sorunun çözümü konuda mevcut.
 

mahmut.zeynel123456789

Üye
abi şimdi bişi sorcam bn birara jb yapyım pişman oldum telefon bozulma noktasına geldi. sonra güncelledim bişiyi kalmadı. benim sornmak istediğim şu uygulama yükleyip telefona bi zarar gelir mi? yine pişman olmak istemem
teşekkürler cevap bekliyom
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Yok ne olacak fabrika ayarlarına dönünce herŞey sıfır gibi oluyor
 

mahmut.zeynel123456789

Üye
yav sen soruma cvp yz
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Ben kullanıyorum herhangi bir sıkıntı yok zararını da görmedim
 

mahmut.zeynel123456789

Üye
yani ben kullansam bişi olmaz değil mi ? bide bunun türkçesi yok mu?
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Türkçe si yok
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
abi şimdi bişi sorcam bn birara jb yapyım pişman oldum telefon bozulma noktasına geldi. sonra güncelledim bişiyi kalmadı. benim sornmak istediğim şu uygulama yükleyip telefona bi zarar gelir mi? yine pişman olmak istemem
teşekkürler cevap bekliyom
Zarar vermesi olası değil.Programı bilgisayara kuruyorsun.Aktardığın uygulamanın ise appstoredeki uygulamadan hiçbir farkı yok.Sadece kimlik izni olmadan yüklüyorsun.O da bedava indirmene olanak sağlayan şey.
 

mahmut.zeynel123456789

Üye
bn başka bir program buldum app stroedeen indirioz BAMBOO WALLET nedir bileniniz var mı
 
suana06

suana06

Üye
Başkası sordumu bilmiyorum ama garanti kapsamında hiçbir sıkıntı olmaz demi ?
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Arkadaşım garanti işi olursa fabrika ayarlarına dön gönder sıkıntı olmaz
 
qenji

qenji

Üye
ben yaklasık 1 haftadır kullanıyorum ilk baslarda karısıklıklar oldu ama düzelttim. i tunes in yetkisini kaldırıyorsunuz otomatik eszamanlamayı iptal ediyorsunuz bu kadar gördüğünüz oyunların hepsi ücretli


 
Son düzenleme:
YaserOfficial

YaserOfficial

Üye
yuklenmiyor hata veriyor
 


Üst Alt