WhereIsMyMind
Üye
Ben 4s te ios6 kadar olmasa da stabil kullanabiliyorum aslinda.ios7 yi telefonu restore etmeden yuklediysen restore et İOS7 yi yeni iphone gibi kullan.kısacası at çöpe diyosun yani :/ arkadaş stabil diye yırtsınlar kendilerini al tonla para ver androd teller gibi kasım kasılsın alet kendi kendine reset atıyor facede falan oyun açmaya korkuyorum kapanacak diye sinir oldum...!!
Baska bir alternatif olarak battery doctor programini yukle. Accelerate diyerek telefonda bos ram miktatini arttir. Kasmayi hafifletebilir.
Tablet alıcam android
c windows 7 home basic
AB Star WarsII güncelleme sadece AppStore dan oluyor 25pp ile çıkmadı bende 2. seçenek?
(