Tavsiye Pp25 kullanımı (jb'siz uygulama yükleme programı)

Sponsorlu Bağlantılar

WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
kısacası at çöpe diyosun yani :/ arkadaş stabil diye yırtsınlar kendilerini al tonla para ver androd teller gibi kasım kasılsın alet kendi kendine reset atıyor facede falan oyun açmaya korkuyorum kapanacak diye sinir oldum...!!
Ben 4s te ios6 kadar olmasa da stabil kullanabiliyorum aslinda.ios7 yi telefonu restore etmeden yuklediysen restore et İOS7 yi yeni iphone gibi kullan.
Baska bir alternatif olarak battery doctor programini yukle. Accelerate diyerek telefonda bos ram miktatini arttir. Kasmayi hafifletebilir.
 


dehlo

dehlo

Üye
mrb pp 25 indirdim kurdum sygic navigsyon indirdim. kurmaya gelince ancak ios 7 apple 5 de kuramadim itolshic acmadim otomatik acmada kapatim baska bi siteden tom tom indirmistim onuda kuramadim pp 25 de kurma butonuna basinca donuyor donuyor duruyor.. tsk
 

bayabond

Üye
peki bu pro nun mac surumu yokmu
benim macbook pro icin
 

PixelWolf

Üye
PP25'i sildim kafam rahat :D Tablet alıcam android :D
 

yusuftxs

Üye
arkadaşlar jailbreak ile iphone 4s'i ios 7.0 den ios 6.1.3'e döndürebilirmiyim bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim şimdiden teşekkürler..


Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu linkden ios 6.1.3 e dönüş yapabilirsin
 

seyit09812

Üye
Beyler ben programı açtım ama telefonu görmedi ne yapmam lazım ?
 
Son düzenleme:

suwin

Üye
Ya bitek bendemi sorun var cok fena kasiyor pp 25 hatta hic arama yapamiyorum bilgisayar uzerinden indirilmiyo diye telefondan indirip pcye attm ama telefonu baglamadigim halde kasiyo

NOT:pc windows 7 home basic
 
silivriserdar

silivriserdar

Üye
Beyler ben programı açtım ama telefonu görmedi ne yapmam lazım ?
Muhtemelen data kablon bozuk yoksa kesin görür.Süper bir program valla yapana helal olsun. Paralı programları bedava indir yükle hatta Google maps normalde mağazada yok ama pp25 te var yükle kullan. İphone 3GS kullanıyorum.
 

dewilhakan

Üye
Garageband yükledim ama tüm aletleri nasıl açcaz?
 
Erenssxx

Erenssxx

Üye
indriyor ama alttaki dört kareli olan yerde gözükmüyor ne yapabilirim?
 
0MG90

0MG90

Üye
Şuan Asphalt 7 yi indiriyorum hala iniyor iPad in usb sini çıkarsam bilgisayardan sorun olur mu acil cevap?
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Şuan Asphalt 7 yi indiriyorum hala iniyor iPad in usb sini çıkarsam bilgisayardan sorun olur mu acil cevap?
Biraz geç oldu ama yeni gördüm.İndirme aşamasındayken hiçbir sıkıntı olmaz.Sadece indirilmiş uygulamayı aktarırken bağlantıyı koparma.
 
0MG90

0MG90

Üye
Biraz geç oldu ama yeni gördüm.İndirme aşamasındayken hiçbir sıkıntı olmaz.Sadece indirilmiş uygulamayı aktarırken bağlantıyı koparma.
Tamam teşekkürler. Çok işime yaradı uygulama :)AB Star WarsII güncelleme sadece AppStore dan oluyor 25pp ile çıkmadı bende 2. seçenek?
 
  • Beğen
Tepkiler: WhereIsMyMind

asilkalp

Üye
Programı verilen linkteki adresten indirdim, kurdum ve tarif edildiği üzere resimlerle bilare uyguladım fakat ücretli indirmiş olduğum uygulamaları (iPhoto, iMovies vb.) birkaç gün kullanabildim. Uygumaları açınca ekran kararıyor ve sonrasında otomatik olarak uygulaman atıyor. Neden böyle yaptığı konusunda fikri olan veya daha önce aynı sorunları yaşayan arkadaşlar varmı?
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
e
Programı verilen linkteki adresten indirdim, kurdum ve tarif edildiği üzere resimlerle bilare uyguladım fakat ücretli indirmiş olduğum uygulamaları (iPhoto, iMovies vb.) birkaç gün kullanabildim. Uygumaları açınca ekran kararıyor ve sonrasında otomatik olarak uygulaman atıyor. Neden böyle yaptığı konusunda fikri olan veya daha önce aynı sorunları yaşayan arkadaşlar varmı?
Konuyu lütfen tekrar dikkatli bir şekilde okuyun.
 

mertasci

Üye
application verification failed hatası veriyor
 

psiqo5555

Üye
Pp Iphone u Görmüyor Ne Yapacagım Acil Yardım :((
 


Üst Alt