Tavsiye Pp25 kullanımı (jb'siz uygulama yükleme programı)

Sponsorlu Bağlantılar

fedata

fedata

Üye
arkadaşlar bu programı açıyorum fakat hangi apple id sini girersem gireyim "this apple id is only valid for purchases in the turkish itunes store" die bi hata ile karşılaşıyorum neyin nesi araştırdım bulamadım.kaç kez ipadi sıfırladım yeni idler oluşturdum ama nafile bi türlü bu hatadan kurtulamadım
 


WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bu programı açıyorum fakat hangi apple id sini girersem gireyim "this apple id is only valid for purchases in the turkish itunes store" die bi hata ile karşılaşıyorum neyin nesi araştırdım bulamadım.kaç kez ipadi sıfırladım yeni idler oluşturdum ama nafile bi türlü bu hatadan kurtulamadım
Program üzerinden apple id ile giriş yapmanıza gerek yok.
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
25pp program inin son sürümünden bahsediyoz değil mi hocam?çünkü kaç kez downloada tikladiysam İD ve şifre ekrani cikti
indirdiğiniz platformun avuç içi elma olduğuna dikkat edin.
 
fedata

fedata

Üye
tamam buldum teşekkür ederim fakat bazı uygulamaları yüklüyorum uygulama ekranı açılıp hemen uygulamadan atıyor(ipad mini kullanıyorum ) programlardan bir tanesi "iphoto" ve bi kaç uygulamada da aynı sorun var :S
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
tamam buldum teşekkür ederim fakat bazı uygulamaları yüklüyorum uygulama ekranı açılıp hemen uygulamadan atıyor(ipad mini kullanıyorum ) programlardan bir tanesi "iphoto" ve bi kaç uygulamada da aynı sorun var :S
Sorunun çözümü konuda mevcut.
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Mübarek 30 sayfayı tek tek incele diyosun yani :) sağol Allah razı olsn :)
Hayır kardeşim ilk sayfada diyorum kullanımının yanında sorunun çözümünü belirttim diyorum. Lütfen :)
 

session13

Üye
Hocam çok sağolasın o uygulama kapanmasını buraya bakarak çözdüm bi haftadır kaç yerde aradım bilemezsin
 

bicortix

Üye
Öncelikle paylaşım için teşekkürler ama ben telefonumu pc takınca itunes otomatik olarak açıldı bende hemen kapattım itools u kullandım sonra uygulama indir indirdigim bütün uygulamaları açarken appstore kullanıcı adı ve parola istedi bu normal bir şey mi ?
 

fuzzzuli

Üye
slm arkadaşlar itunes munasebetsizi kara kedi gibi araya girdi uygulama açıldıgı gibi atıyor. ilk sayfada ki yöntemi kullanarak düzeltmeye çalışıyorum olmuyor çince bi hata veriyor içinde itunes geçiyor. acaba ne yapabilirim birsürü de uygulama indirdim silmekte istemiyorum
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
iTunes'da sorun olabilir.Itunes'ı tekrardan kurmayı deneyin.
 

devil____boy

Üye
Atma olayini duzeltiyorum ve telefonu acip kapatmiyorum yada itunes esleme yapmiyorum gun icinde yine atmaya basliyor disarda olunca can sikici olabiliyor eksik yaptigim bisey mi var ?
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Atma olayini duzeltiyorum ve telefonu acip kapatmiyorum yada itunes esleme yapmiyorum gun icinde yine atmaya basliyor disarda olunca can sikici olabiliyor eksik yaptigim bisey mi var ?
Hayır aynı durum bende de var.Son 2 ayda hiçbir sorun yoktu.Sonradan bu atma problemleri başladı.Programa yeni güncelleme beklemekten başka çaremiz yok malesef.
 
eroyeren

eroyeren

Üye
teşekkürler. elinize sağlık
 

nahres68

Üye
Kardeşim şuanda yaptım indirdim yükledim ilk önce oyunu açar açmaz kapanıyordu.
Sonra dediğiniz sağ üstteki mavi butona bastım şöyle bir hata veriyor.
" asşdjbşashılşfgasğfasgfpsfhgaspfy8ğahısbfpgıashjğüıuıgpe89u02y8o379pu0y47t85901ı*3u04ty9567043u8y70824yyy*-|ituneslwıfphoğqwefhopğqüjwgbşqgupwhğgüj"
Sonra uygulamayı yeniden açtım bu sefer oyundan atmadı çok sevindim dedim "tamam oldu bu iş :D " ama nah olmuş şimdide ID istiyor bu oyunları oynamayı çok istiyorum :S Bildiğiniz bi'şey varsa bize de öğretin :/
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim şuanda yaptım indirdim yükledim ilk önce oyunu açar açmaz kapanıyordu.
Sonra dediğiniz sağ üstteki mavi butona bastım şöyle bir hata veriyor.
" asşdjbşashılşfgasğfasgfpsfhgaspfy8ğahısbfpgıashjğüıuıgpe89u02y8o379pu0y47t85901ı*3u04ty9567043u8y70824yyy*-|ituneslwıfphoğqwefhopğqüjwgbşqgupwhğgüj"
Sonra uygulamayı yeniden açtım bu sefer oyundan atmadı çok sevindim dedim "tamam oldu bu iş :D " ama nah olmuş şimdide ID istiyor bu oyunları oynamayı çok istiyorum :S Bildiğiniz bi'şey varsa bize de öğretin :/

Tekrar gösterdiğim mavi buton olayını uygulayın.
 

nahres68

Üye
Kusura bakma kardeşim ama en az 10 kez daha yaptım ama sonuç aynı :vur:vur
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Kusura bakma kardeşim ama en az 10 kez daha yaptım ama sonuç aynı :vur:vur
Restore kesin çözüm olucaktır ama şöyle bi durum var.İndirdiğin uygulamalar 2 gün arayla belki her gün açıldığı gibi kapanma sorunu yaşayackasın.O zaman mavi butona basarak böyle devam edebilirsin.Umarım yakın zamanda pp25e güncelleme gelir de bu durumdan kurtuluruz.
 


Üst Alt