PowerVR SGX544MP vs Adreno 320

Sponsorlu Bağlantılar

chun02

chun02

Üye
    Konu Sahibi
PowerVR SGX544MP vs Adreno 320
Arkadaşlar general mobile dıscoveryde kullanılan PowerVR SGX544MP mi yoksa adreno 320 gpu mu hangisi arkadaşlar ?
 


muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
PowerVR SGX544MP galıba tam bılgım yok
 
DalvikCache

DalvikCache

Üye
adreno 320 de opengl 3.0 Desteği var
 
Megandroid

Megandroid

Üye
adreno 320 de opengl 3.0 Desteği var

Aynen oyle. Su an kimse onemsemiyor. Fakat ileride iphone daki gibi gorsel kalite ve oyun zevki istiyorsalar adreno gpuyu tercih etmeliler. Mesela gameloft asphalt 8 i open gl3 destejli sunacakmis. Desteklemeyen gpu larda kagit arabalarla oynanir.
 
RecepBerkA

RecepBerkA

Üye
Aynen oyle. Su an kimse onemsemiyor. Fakat ileride iphone daki gibi gorsel kalite ve oyun zevki istiyorsalar adreno gpuyu tercih etmeliler. Mesela gameloft asphalt 8 i open gl3 destejli sunacakmis. Desteklemeyen gpu larda kagit arabalarla oynanir.

Iphoneun ekran karti da open gl 3.0 desteklemiyor
 
chun02

chun02

Üye
    Konu Sahibi
Yani arkadaşlar şu an için general mobile discoverydekı PowerVR SGX544MP adreno 320 den ii demi
 
enterneoll

enterneoll

Üye
powerVR sgx544mp ile adreno 320 arasında adreno 320 ama powervr sgx544mp3 arasında powervr544mp3 :)
 
LimePie

LimePie

Üye
adreno 320 tabiki
 
saruman_me

saruman_me

Üye
adreno 320
 
DalvikCache

DalvikCache

Üye
Evet ama isletim sistemleri farkli. Onlar farkli bir destek sunuyor.

farklı bir destek yok iphone da tüm oyunlar ultra ayarda çalışıyor bu yüzden grafikleri güzel ve ilk olarak iphone a çıktıkları için
 
Invoke

Invoke

Üye
Adreno 320
 
ANIL

ANIL

Admin
S4'te kullanılan PowerVR 544MP3 ile pek farkları yok. Discovery'de olan sanırım 2 çekirdekli yani MP2 yine aralarında çok büyük fark yok.

Bu arada Open GL 3.0 desteklememesi demek çok kötü grafik sunacağı anlamına gelmiyor. Destekleyenlerin avantajı olacak. Kağıt araba gibi durum olması mantıklı değil.
 
fingerback5

fingerback5

Üye
S4'te kullanılan PowerVR 544MP3 ile pek farkları yok. Discovery'de olan sanırım 2 çekirdekli yani MP2 yine aralarında çok büyük fark yok.

Bu arada Open GL 3.0 desteklememesi demek çok kötü grafik sunacağı anlamına gelmiyor. Destekleyenlerin avantajı olacak. Kağıt araba gibi durum olması mantıklı değil.

discoverydeki tek cekirdekli bu arada ikisi arasinda adreno 320
 
Megandroid

Megandroid

Üye
farklı bir destek yok iphone da tüm oyunlar ultra ayarda çalışıyor bu yüzden grafikleri güzel ve ilk olarak iphone a çıktıkları için
Hayir. Farkli destek var. O destekte ios un islem odaklanmasi. Androidte oyunu oynarken en azinda kasma olmamasi icin oyunlar gecisli yapilir. Gangstar vegasta binalar ilerledikce cikarken iphone da uzak binalar bile gorunuyor. Cunku.islem odaklamasiyla sadece gpu destegi suruyor. Sen oyundan cikmadigin surece tum destek orda. Yani sen desenkinram in hepsini ver. Hepsini oyun icin kullanabilir. Ama androidte oyle degil. Ne halin varsa gor der.
 
Megandroid

Megandroid

Üye
S4'te kullanılan PowerVR 544MP3 ile pek farkları yok. Discovery'de olan sanırım 2 çekirdekli yani MP2 yine aralarında çok büyük fark yok.

Bu arada Open GL 3.0 desteklememesi demek çok kötü grafik sunacağı anlamına gelmiyor. Destekleyenlerin avantajı olacak. Kağıt araba gibi durum olması mantıklı değil.

Madem boyle konusmayi biliyorsun asphalt 8 ciktiginda eline hem open gl3 hemde destekli olmayan telefonlari al. Sonra ikisindede oyna o zaman anlarsin.Sen zaten oyuna kendini kaptirirsan fark etmezsin. Oyunun ustune 2 parlaklik dussun hemen super kalite dersiniz. Mc4 falan ornek verme cunku o oyunda havok destegi var.
 
ANIL

ANIL

Admin
Madem boyle konusmayi biliyorsun asphalt 8 ciktiginda eline hem open gl3 hemde destekli olmayan telefonlari al. Sonra ikisindede oyna o zaman anlarsin.Sen zaten oyuna kendini kaptirirsan fark etmezsin. Oyunun ustune 2 parlaklik dussun hemen super kalite dersiniz. Mc4 falan ornek verme cunku o oyunda havok destegi var.

İlk önce Android 4.3 gelmesi lazım. Peki Asphalt 7? Most Wanted? Real Racing? bu oyunların grafikleri kağıt gibi mi?

Benim burada anlatmak istediğim arada hiç fark olmayacağı değil tabiki fark olacak. Grafik ve güç tüketimi açısından fark olacak. Platform yaygınlaştığı zaman aradaki fark daha çok açılacak.
 
Megandroid

Megandroid

Üye


İlk önce Android 4.3 gelmesi lazım. Peki Asphalt 7? Most Wanted? Real Racing? bu oyunların grafikleri kağıt gibi mi?

Benim burada anlatmak istediğim arada hiç fark olmayacağı değil tabiki fark olacak. Grafik ve güç tüketimi açısından fark olacak. Platform yaygınlaştığı zaman aradaki fark daha çok açılacak.

Evet dedigin gibi 4.3 lazim. Zaten bir tek nexuslarda var o destek su an. Bende sana diyorum ki o destegi gordugumuzde su an ki bize kotu gorunecek. Evet real racing 3 oyle degil ama bende sana sunu sorayim. Most wanted da va A7 de tum arabalar mi gercekci ? Zaten open gl destegini sadece grafik olarak dusunme. O oyunlar islemciyi zorlaran ve yuksek gpu degeri isteyen oyunlar. Bu yuzdende bazilari kasabiliyor. Cunku gpu bir yere kadar destek veriyor. Ama open gl3 destegi ile bu sorun ortadan kalkacak. Yoksa kotu olsa ben niye oynayayim. Ucude telefonumda bulunan oyunlar
 
ANIL

ANIL

Admin
Evet dedigin gibi 4.3 lazim. Zaten bir tek nexuslarda var o destek su an. Bende sana diyorum ki o destegi gordugumuzde su an ki bize kotu gorunecek. Evet real racing 3 oyle degil ama bende sana sunu sorayim. Most wanted da va A7 de tum arabalar mi gercekci ? Zaten open gl destegini sadece grafik olarak dusunme. O oyunlar islemciyi zorlaran ve yuksek gpu degeri isteyen oyunlar. Bu yuzdende bazilari kasabiliyor. Cunku gpu bir yere kadar destek veriyor. Ama open gl3 destegi ile bu sorun ortadan kalkacak. Yoksa kotu olsa ben niye oynayayim. Ucude telefonumda bulunan oyunlar

Aynı fikirdeyiz :oke:
 


Üst Alt