PowerMP3 v1.14 Türkçe Modifed (+) 13 Skin Entegreli


Favorite

Favorite

Üye
    Konu Sahibi
Powerm3'ü bilmeyenimiz yoktur varsa tanıtıyım en şık müzik çalar bu sürüm çok farklı olmuş bir çok hata düzeltilmiş finale yaklaşıyor artık:oke:

YENİ EKLENEN VE DÜZELTİLEN ÖZELLİKLER:

- Yeni ses kontrolü
- Yeni Ekolayzer
- Hızlı sardırma



Lütfen bir teşekkür edip paylaşıma destek verin
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: karo1001, bedo_0303, zehirates ve 112 diğerleri
MCU_91

MCU_91

Üye
Tmm kardeşim eyw bunu indirip kurucam hmn :)
 
GoDLoVe

GoDLoVe

Üye
hemen de yenisi çıkmış sağolasın
 

vassili29

Üye
eyvallah usta güzel paylaşımmm
 
mahmut_2191

mahmut_2191

Üye
saolasın kardeş güzel paylaşım
 
34tango

34tango

Üye
paylaşım için teşekkürler :)
 
yadolu

yadolu

Üye
Tam aradıgım müzik player. paylasım için çok tesekkürler....
 
Favorite

Favorite

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim.
 

elarcu

Üye
hocam teşekkür ederim herşey çok güzelde sesi az açıkken şırıltı çıkıyor telefon modelim n95 size zahmet el atarsanız sevinirim saygılar..
 
Favorite

Favorite

Üye
    Konu Sahibi
hocam teşekkür ederim herşey çok güzelde sesi az açıkken şırıltı çıkıyor telefon modelim n95 size zahmet el atarsanız sevinirim saygılar..

Bu sürümdemi yoksa diğer sürümlerdede yapıyormu ayrıca telefonunda bir sorun olmadığından emin olman lazım başka müzik çalarları bi dene formda var.
 

can18_06

Üye
Tesseeekkkkürleeer
 
kemal21

kemal21

Üye
tt pod daha güzel
 

memelek

Üye
m.k._23 adamsın bende de 5320 var super telefon
 
ramazan6791

ramazan6791

Üye
link ölü indiremiyorum :(
 

erainmania

Üye
emeğine sağlık...
 

menzags

Üye
1.16 sürümü çıktı eski sürüme göre çok daha iyi olmuş...
 
BASKANCIHAN

BASKANCIHAN

Üye
Sağol kardeş eline sağlık güzel paylaşım
 
sametyelman

sametyelman

Üye
teşekkürler
 
bulentba

bulentba

Üye
:yurusaol:yuru:oke::)
 

yakuzaaa

Üye
Sağol kardeşim ellerine sağlık güzel paylaşım
 


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt