kacaksevgilim
Üye
power mp3 1.10 ve 13 skin
Realceday dan Alıntıdır..
s60v2 kullanan ve bu programı bilmeyen yoktur. Sonunda s60v3 sürümü ile karşımızda. Müzikçalar uygulaması. Eski sürümünde olan birçok hata giderilmiş.
Mobifactor PowerMP3 v1.10 s60v3{update 30/04/09}
Left the new of legendary Of powerMP3.
Special features:
- the support of the majority of popular audio sizes (MP3/OGG/AAC/MP4)
- mapping the cover of album with the search in the Internet
- the effects of the visualization
- the support of skins
- the support of the panels Of aD-4[kh]
- the slip- timer
- reproduction on the selected folders
- the creation of the [pley]- sheets
- the equalizer
- the extended stereo
Release notes:
-Now AAC formats should works fine
''Güncelleme hatası'' alırsanız c:\resource\ErrRd bu dosyayı siliniz
PowerMP3 için 13 Skin bir arada
(Aimp_red, Carbon, iPhone light, iTunes, iTunes black, Modern, Night Pearl, Over_blue, Walkman, Winamp, Winamp modern, WinampAOLMusic, ZX_Modern)
Klasörleri E:\Shared\PowerMP3\Skins klasörüne kopyalamalısınız
hayırlı olsun Türkçe si çıkarsa yine buraya link yollarım her seferinde ayrı konu açmak forumu kirletir
s60v2 kullanan ve bu programı bilmeyen yoktur. Sonunda s60v3 sürümü ile karşımızda. Müzikçalar uygulaması. Eski sürümünde olan birçok hata giderilmiş.
Mobifactor PowerMP3 v1.10 s60v3{update 30/04/09}
Left the new of legendary Of powerMP3.
Special features:
- the support of the majority of popular audio sizes (MP3/OGG/AAC/MP4)
- mapping the cover of album with the search in the Internet
- the effects of the visualization
- the support of skins
- the support of the panels Of aD-4[kh]
- the slip- timer
- reproduction on the selected folders
- the creation of the [pley]- sheets
- the equalizer
- the extended stereo
Release notes:
-Now AAC formats should works fine
''Güncelleme hatası'' alırsanız c:\resource\ErrRd bu dosyayı siliniz
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
(Aimp_red, Carbon, iPhone light, iTunes, iTunes black, Modern, Night Pearl, Over_blue, Walkman, Winamp, Winamp modern, WinampAOLMusic, ZX_Modern)
Klasörleri E:\Shared\PowerMP3\Skins klasörüne kopyalamalısınız
hayırlı olsun Türkçe si çıkarsa yine buraya link yollarım her seferinde ayrı konu açmak forumu kirletir
Ekli dosyalar
Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
daha eski bir sürüm varsa kaldırıp temiz bunu kurun 1.9 falan üstüne kurmayın
