power mp3 1.10 ve 13 skin

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
    Konu Sahibi
power mp3 1.10 ve 13 skin
Realceday dan Alıntıdır..

s60v2 kullanan ve bu programı bilmeyen yoktur. Sonunda s60v3 sürümü ile karşımızda. Müzikçalar uygulaması. Eski sürümünde olan birçok hata giderilmiş.


Mobifactor PowerMP3 v1.10 s60v3{update 30/04/09}

Left the new of legendary Of powerMP3.

Special features:
- the support of the majority of popular audio sizes (MP3/OGG/AAC/MP4)
- mapping the cover of album with the search in the Internet
- the effects of the visualization
- the support of skins
- the support of the panels Of aD-4[kh]
- the slip- timer
- reproduction on the selected folders
- the creation of the [pley]- sheets
- the equalizer
- the extended stereo

Release notes:
-Now AAC formats should works fine

''Güncelleme hatası'' alırsanız c:\resource\ErrRd bu dosyayı siliniz



PowerMP3 için 13 Skin bir arada
(Aimp_red, Carbon, iPhone light, iTunes, iTunes black, Modern, Night Pearl, Over_blue, Walkman, Winamp, Winamp modern, WinampAOLMusic, ZX_Modern)
Klasörleri E:\Shared\PowerMP3\Skins klasörüne kopyalamalısınız

hayırlı olsun Türkçe si çıkarsa yine buraya link yollarım her seferinde ayrı konu açmak forumu kirletir
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: asd31313131, Lord_oF_Dark, xece3 ve 4 diğerleri


celilcemre

celilcemre

Üye
allah razı olsun
 

can4can4

Üye
Skin dosyalarını görmedi arkadaş. çözüm ne dedigini yaptım. teşekkürler
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
    Konu Sahibi
bendeki skinler gayet güzel çalışıyor.hatta aimp red kabugunu çok beğendim:) daha eski bir sürüm varsa kaldırıp temiz bunu kurun 1.9 falan üstüne kurmayın

--------------- Ekleme ---------------


arkadaşlar burda Türkçesi forumu kirletmemek için buraya koyuyorum yöneticilerden ricam ilk mesaja siteye eklesinler bunu.böylece indiren arkadaşlar Türkçesini indiririr.Alıntıdır yapanlara teşekkür ederim
 
mersin_team

mersin_team

Üye
tşkler bilader teli aldık deneyim bakim ilk günden =)
 
drnoname

drnoname

Üye
Türkçesini yükledim. Sertifika hatası veriyor ne yapcas bunu? Bi yardımcı olun...:(

--------------- Ekleme ---------------

İngilizcesi çalışıyor, sorun yok...
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
    Konu Sahibi
telefonu hack ledin mi ?
 
drnoname

drnoname

Üye
Malesef. hacleyemedim. Bildiğim kadarıyla N78'in yeni versiyonları hacklenmiyor.
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
    Konu Sahibi
Valla o zaman uygulamayı setifikalandırmak gerekli.onuda nasıl yaparız bilmiyorum
 
maki20

maki20

Üye
teşekkürler
 
tipebakcaydemle

tipebakcaydemle

Üye
paylaşım için teşekkürler..:)
 

yakuzaaa

Üye
Sağol kardeşim ellerine sağlık güzel paylaşım
 

buni

Üye
güzel pro
 

yeniceobali

Üye
iyiki varsiniz
 

P.F.T.

Üye
N95'i olup diğer versiyonlarda sertifika hatası alanlar bu versiyonu yükleyebilirler, aynı durum bende vardı şuan bu sürüm çok iyi bir şekilde yüklendi ve sorunsuz çalışıyor
 
jackalx_06

jackalx_06

Üye
teşekkürler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt