Portal icin mobil gorunum

Sponsorlu Bağlantılar

HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
Portal icin mobil gorunum
Forum icin mobil gorunum var portal icin neden yok :) en yukardaki maxicep logosuna tiklayinca bizi mobil portala atsin guzel olur bence
 


Süleyman

Süleyman

Üye
m.maxicep.com Geliştirilebilirse bunuda yaparlar diye düşünüyorum :)
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Bence de beybi gerekli bir sey bu
 
umitgul18

umitgul18

Üye
Bence de çok gerekli yöneticiler ile konuş yardımcı olurlar.
 
hikmet366

hikmet366

Üye
m.maxicep.com da portal var diye biliyorum
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Aaa varmis aslinda
 
umitgul18

umitgul18

Üye
light sürümde yok ama
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
Gencler ben light surumden bahsediyorum :) m.maxicep pek kullanisli gelmiyor bana ve pek cofumuz light kullaniyor
 
Süleyman

Süleyman

Üye
Light için böyle bir uğraş içerisine gireceklerini sanmam. Nedeni ise defalarca söyledikleri gibi mobil site öncelikte. Bu yüzden mobil siteyi geliştirme aşamasına geçeceklerini sanıyorum. Yinede bekleyip göreceğiz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
Valla ben mobil surumu fazla kullanilmadigini dusunuyorum :) ayrica maxicepi aramaya yazinca google buraya yonlendiriyor bir cozum gelir belki bakalim
 
hikmet366

hikmet366

Üye
doğru diyorsun ama iste napcan
 
Süleyman

Süleyman

Üye
Valla ben mobil surumu fazla kullanilmadigini dusunuyorum :) ayrica maxicepi aramaya yazinca google buraya yonlendiriyor bir cozum gelir belki bakalim

Haklısın çoğu kişi light yi kullanıyor. Fakat yönetim bu ne yapacağı belli olmaz. Googleden buraya yönlendirmesinin nedeni mobil sitenin tam oturmaması. Tam bir geliştirme, destek sağlansın ana sayfadan mobile yönlendirme özelliğide eklenir merak etme :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
Bilmem artik naparlar :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
merak etmeyin arkadaşlar. Hem Ozan hem de bütün yönetim olarak bizler sizlere en kullanışlı forum ve portal yapısını kullandırmak icin çalışıyoruz. Hem portal hem de forum icin yepyeni sayfa yapısı calışmaları devam ediyor. Hazır oldugunda Ozan sizlerle de paylaşacaktır.
 
tapatalk

tapatalk

Üye
merak etmeyin arkadaşlar. Hem Ozan hem de bütün yönetim olarak bizler sizlere en kullanışlı forum ve portal yapısını kullandırmak icin çalışıyoruz. Hem portal hem de forum icin yepyeni sayfa yapısı calışmaları devam ediyor. Hazır oldugunda Ozan sizlerle de paylaşacaktır.
o değilde mobil site berbat sadece ö.m filan göderiliyo bide cevap yazılıyo biraz işlevsel olsa iyi olur
 


Üst Alt