Poppy ?

Revengeful

Emekli Yönetici
Hiç kendimden küçük bir kızla beraber olmadım. en az 1 en fazla 6 yaş farkı olan kız arkadaşlarım oldu. Ama 15 fazla bence. Erkekler yaş aldıkça değerlenir. Kadınlar ise estetik olmadan çok zor. İlerde bu başka kızlara bakar gibi düşünür. Hem 2 kızı var diyorsun. Muhtemelen onlara üvey abi değil üvey baba ister.
 
Tepkiler: 0sıfırcı
Bir hafta önce kararımı vermiştim
15 cidden çok fazla
Estetiksiz de olur da ahlakı güzel
Bi de şey diyemezsin
Çalışma evinde otur
Kadın dediğin evinin hanımı olacak
İşçi,memur vs. değil
2 de 1 büyüklükde taslar.
Ona da ben ..
Olmazdı yani kısacası.
Kendimi bildim bileli hep platoniğim
Ama o platonik olmasaydım
ya mezarda ya da
akıl hastanesinde Olurdum
 
parası varsa 25 de olur sorun değil bence. hakkı özsoy muydu neydi diyordu ya, neyse onu söylemeyeyim
 
parası varsa 25 de olur sorun değil bence. hakkı özsoy muydu neydi diyordu ya, neyse onu söylemeyeyim
Altınları var kolunda görünen kısmı
Görünmeyeni de sormak şimdiden olmaz
S.ti. git der
Hem ben para için değildi yav
O da benim gibi çekmiş garibim
Mesaj birleştirildi:

hakkı özsoy muydu neydi diyordu ya, neyse onu söylemeyeyim
Özelden yaz merak ettim
 
Tepkiler: DarkredBlue61
yazmım boşver :P altın düşüyor şu ara boşver napacan altını 6200 den 5600 lere mı 5800 e mı ne düştü
 
Tepkiler: 0sıfırcı