POLYPAD 7208 HD Nasıldır ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

emmonreo

Üye
    Konu Sahibi
Tşşkler arkadaşlar teknosa bulurum inş
 

CABBAR

Üye
Ben 325'e aldım Bi de klavyelı kılıf aldım Oooh tavsiye ederim
 

caglar b

Üye
beyler öncelikle polypad 7208 de a9 çigt çekirdek.işlemci ve mali 400 var tam oyun için tasarlanmış gibi duruyo ama 2 eksenli g sensör biraz hevesinizi kursagınızda bırakabilir
 

ugur1000

Üye
beyler öncelikle polypad 7208 de a9 çigt çekirdek.işlemci ve mali 400 var tam oyun için tasarlanmış gibi duruyo ama 2 eksenli g sensör biraz hevesinizi kursagınızda bırakabilir
onuda napalım artık dikensiz güllll olmaaaaz
 

anleyn

Üye
youtube. com/watch?v=IVdV6XRc-48
youtube. com/watch?v=rPOfbIPS7Zw

Modern Combat 2 ve 3 ( single mode + online oynadım güzel fakat kontrole alışmak lazım frag kasılmıyor tam )
NFS Most Wanted (ses sorunu var muteli oynuyorum kasmadan grafikler çok iyi)
GT Free oyun çok güzel + online yarışlara katıldım.
Gta 3 (max ayarda)
Heroes of order & chaos online

-
modern combat 4 deniyeceğim bilmiyorum uyumlu şuan var mı. Manager oyunu arıyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...