Nextman
Emekli Yönetici
Ender Fp2 içinde çalışır sanırım ama joshlog mod yapıp deneyebilirsin.Fp2 de migitalclock.mif yada dll'den kaynaklanıyordur.üstat bede yerleşikbileşen hatası veriyor tel cwf liavkon2 modu uyguladım
olmazmı üstad süper olmuş eline sağlık kardeşimm
Güle güle kullanın
