Alınık Playstation Uygun Fiyata

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ccihat67

Ccihat67

Üye
    Konu Sahibi
Playstation Uygun Fiyata
Zonguldak içi playstation almayı düşünüyorum playstation 2 düşünüyorum ama uygun fiyata 3 olursa onuda düşünebilirim tekliflerinizi bekliyorum :tşk:Veyada Şehir dışından kapıda ödemeylede alabilirim banka işlerinden anlamıyorum :/
 


Xurmirac

Xurmirac

Üye
Ps2 alma derim kesinlikle birkaç ay önce sattım ve yeni oyun çıkması bitmişti artık oyun çıkmıyodu öyle birkaç güzel oyunun yenileri çıkıyo ama PES falan iğrenç bilgisayardakiyle alakası yok alıcaksan Ps3 al.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ccihat67
Ccihat67

Ccihat67

Üye
    Konu Sahibi
Ps2 alma derim kesinlikle birkaç ay önce sattım ve yeni oyun çıkması bitmişti artık oyun çıkmıyodu öyle birkaç güzel oyunun yenileri çıkıyo ama PES falan iğrenç bilgisayardakiyle alakası yok alıcaksan Ps3 al.

Ama verebileceğim en fazla 200 civarı o fiyatada ps3 yokki :( siz ne kadara sattınız ?
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
150 ye sattım ben.. Çipliydi
 
  • Beğen
Tepkiler: Ccihat67
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Bence kesinlikle alma. Yeni oyun çıkmıyo artık zaten 2. el 3 al daha iyi 200 lirayı boşa harcamış gibi birşey olursun. Hele ki Pes oynamayı seviyosan hiç bulaşma bile Ps2 ye..
 
  • Beğen
Tepkiler: Ccihat67
Ccihat67

Ccihat67

Üye
    Konu Sahibi
Bence kesinlikle alma. Yeni oyun çıkmıyo artık zaten 2. el 3 al daha iyi 200 lirayı boşa harcamış gibi birşey olursun. Hele ki Pes oynamayı seviyosan hiç bulaşma bile Ps2 ye..

Zaten amac genel olarak pes oynamak için
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Youtubeye Ps2 Pes 2013 gameplay falan yaz oynanışa bak :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Ccihat67
nezihbugan

nezihbugan

Üye
Sağlam temiz ps2 gri çipli 10 oyun hediye 2 kol ve kabloları 165 tl . ve ptt kargo 6.50 tl toplam 171.50 tlye mal olur ilgilenirsen ara 534 866 65 21
 
  • Beğen
Tepkiler: Ccihat67
Ccihat67

Ccihat67

Üye
    Konu Sahibi
ejder1987

ejder1987

Üye
120 tlye orjinal ps2 orjial kol orjinal 2 oyun kutulu dvdli tel irtibat :0 542 809 34 00
 
Ccihat67

Ccihat67

Üye
    Konu Sahibi
çiplimi ?
 
ejder1987

ejder1987

Üye
çipsiz dostum ama buda iyiçipli olana 250 isterim 30 tane oyun var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt