Plastik iPhone’nun fiyatı belli oldu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
Plastik iPhone’nun fiyatı belli oldu


Son günlerde teknoloji dünyasında en fazla konuşulan konulardan biri olan plastik kasalı iPhone modeli iddiasına yönelik yeni söylentiler çıktı.

Bu kez modelin satış fiyatına yönelik söylentiler başladı.

Modelin 99 dolar ile 149 dolar arasında bir fiyata satılması bekleniyor.

Apple’ın ucuz modelindeki temel amacın daha fazla kullanıcı çekmek olduğu ve ilk hedefinin Çin olduğu belirtildi.

Apple CEO’su Tim Cook geçen Aralık’ta Çin’in Apple için oldukça önemli bir piyasa olduğunu söylemişti.

Aralık’ta Çin’deki iPhone 5 piyasaya çıktığı ilk haftada 2 milyon birime satarak rekor kırdı.

Apple’ın ucuz modelinin şirketin Google’ın Android telefonlarıyla rekabette önemli rol oynaması bekleniyor.​


Cnbce-e
Güncelleme: 12:15 TSİ 10 Ocak. 2013 Perşembe

- - - Eklendi - - -

:hmmm
 


Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
******
 
ka_za

ka_za

Üye
Bu kadar ucuzda olmaz heralde kimse öbürüne para vermez :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Türkiye'de o fiyata satılmaz zaten
 
hakan_710

hakan_710

Üye
samsung plastik kasa diye beğenmeyen fanboylar eğer bu haber doğru ise bakalım ne diyecekler? çok merak ediyorum doğrusu..
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
Yurtdısında 100 $ satılan bir telefon abartısız 50-60 dolar vergiyle 150 dolara depolara gelir buyuk bayiler % 50 kazancla 225 dolar olur. Tuketiciye satan bayilerde %50 civarı kazanc elde etse 333 dolara satar 1 dolar 1.75 tl dersek 583 :tl: civarı eder. Yani turkiyeye gelmeyen telefon tl bazında 175 :tl: turkiyede vergi kazanc elde edenler sayesinde 538 :tl: oluyor. Bilmen anlata bildimmi bu bizim icin bir hayal
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
türkiyeye bin liradan giriş yapar :zzz:
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
plastik mi iyi olur
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
550 TL civarı satılırsa bu cihazı alan olmaz :S
Iphone alan 1000 TL üzeri olmadıkça almıyor zaten :D:D Türkiye için çok yanlış bir strateji olur bu ürün :)
 
abandonware

abandonware

Üye
Nerdesin stevee :bye:
eskiden apple para için ürünlerinin ve markasının seviyesini düşürecek bir şirket miydi
 

Samet.25

Bize gene iphone 5 fiyatina gelir vergi carti curtu derken
 

semih 357

Üye
vatron merhaba burası yeri değil ama Nokia E7 belle refresh cfw linki ölü malesef güncelleme imkanınız var mı?
teşekkür ederim

- - - Eklendi - - -

çeşitli firmalar tarafından da apple'ın en buyuk ekıgının yada samsungun apple'a göre en buyuk avantajının farklı kesımlere hıtap eden telefonlar urettıgı mesela samsungun qwerty klavyelı ful dokunmatık buyuk ekranlı gibi bir çok teleonu var galaxy aılesını incelemek yeterlı olacaktır bunun ıcın ve çin gibi buyuk pazarlarında pahalı telefon terch etmedıklerı dusunulere bu tur alternatıflere gıdıyo apple hatta iphone 6 için farklı renk hatta farklı ekran şeçenekleriyle geleceği söyleniyo
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
abandonware

abandonware

Üye
vatron merhaba burası yeri değil ama Nokia E7 belle refresh cfw linki ölü malesef güncelleme imkanınız var mı?
teşekkür ederim

- - - Eklendi - - -

çeşitli firmalar tarafından da apple'ın en buyuk ekıgının yada samsungun apple'a göre en buyuk avantajının farklı kesımlere hıtap eden telefonlar urettıgı mesela samsungun qwerty klavyelı ful dokunmatık buyuk ekranlı gibi bir çok teleonu var galaxy aılesını incelemek yeterlı olacaktır bunun ıcın ve çin gibi buyuk pazarlarında pahalı telefon terch etmedıklerı dusunulere bu tur alternatıflere gıdıyo apple hatta iphone 6 için farklı renk hatta farklı ekran şeçenekleriyle geleceği söyleniyo

gerçektende burası yeri değil. vatrona mesaj at.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt