Picsel Smart Office v1.2.7 S60v5 Retail

Sponsorlu Bağlantılar

rsm39

rsm39

Üye
tek kelimeyle mükemmel hiç hatası yok.
 


mrt54tr

Üye
vb vbn
 
serinaga

serinaga

Üye
:aha: Kardeş henüz yüklemedim ama anlatılanlara bakılırsa kaç zamandır aradığım şey gibi görünüyor, quickoffice, office suite, office to go vs. vs. hepsini denedim ama böylesini bulamamıştım, emeğine, eline sağlık şimdiden ... Hemen deniyceem !
 
dangerousyaso

dangerousyaso

Üye
Zoom olayı çok can sıkıcı.
 
atmaca508

atmaca508

Üye
kardeş eline sağlık Symbian^3 Destek bölümünde tekrar duyurdum herkes görsün süper bişeymiş yükledim herkese tafsiye ederim
 

gelecekte

Üye
Çok güzel hazırlanmış bence m. office'den daha güzel bir program. Paylaşımınız için teşekkür ederim.
 

abrekutku123

Üye
kardeş helal sana be
 
numan.tr

numan.tr

Üye
ellerine sağlık, süper program:disko:
 
General Omar

General Omar

Üye
teşekkürs çok makbule geçti
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Çok hoş bir arayüzü var, 3 boyut desteği sunmuş ve sayfalar kısmındaki Cover-Flow özelliği mütiş. Bunun yanı sıra slayt yaparken stil seçemiyoruz, iki tane var ve kendi resimlerimizi telefondan ekleyemiyoruz. Ama diğer ofis programlarından çok daha güzel :)
 
KELGER

KELGER

Üye
herşetyi güzelde bide word ve exel de otomatik devreye girse(yani dosya yöneticide bir word weya exel dosya ya tıklayınca direk açılsa)
ne manyak olur
 

yakamoz.345

Üye
teşekkür ederim güzel program elinize sağlık
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
çok tşk.her telefona lazım bir uygulama.pdf okuyucu olarakta ideal:oke:
 
kesiciturk

kesiciturk

Üye
bu programı paylasıtığın için cok saol kardesım ellerın dert gormesın 5800 a kurdum cok akıcı sekılde herseyı kontrol edilebiliyor ıphone tarzında cok saol tekrardan herkese tavsiye ederim diger adobe reader ve office paketlerının hepsini kaldırdım

----------Eklendi @ 00:04:55 ---------- Yazıldı @ 00:03:16 ----------

herşetyi güzelde bide word ve exel de otomatik devreye girse(yani dosya yöneticide bir word weya exel dosya ya tıklayınca direk açılsa)
ne manyak olur
arkadasım programı bı kere acıtıktan sonra dosyaları otomatık olarak tanımladı zaten dosya yonetıcısınden gırdıgınde dırek tıkla bu programla acıyor eger diger offıce uygulamaları varsa kaldır derım onları oyle dene ok ben o sekılde yaptım hıc sıkıntım yok
 

australis

Üye
Sitesine göre versiyon 1.5 çıkmış. Onu da görürüz umarım burada :)
 

osmancrc

Üye
Arkdaslar metine zoom yapmayı bulmadım yokmu acaba ya yazılar okunmuyor
 

ali123456789

Üye
ekrana basılı tut yukarı sürükle
 

merkem

Üye
kardeşim sana ne desem az Allah senden razı olsun maxsicepin tüm repleri sana helal olsun ama rep yok sanırım :) sana çok teşekkür ediyorum o saçma sapan adobe programlarından sıkılmıştım bu çok güzel ve kullanışlı hem yazıda yazılıyor iyi daha Allah tan belamızımı isteyelim ya ...
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
TeşekkürLeR Eline SağLıK...:oke:
 
serinaga

serinaga

Üye
Gerçekten SÜPER Bir proğram, son derece kullanımı kolay ve çok seri çalışıyor ... Çok karıştırdım ama Excel'de bir sütunu sort edemiyoruz sanırım. Ama eminim geliştirildikçe bu özellikler de eklenecektir. Adamlar nasıl bir çekirdek yazılımı yaptılar bilmiyorum ama aşmışlar konuyu ... Tekrar emeğine sağlık ...
 


Üst Alt