arkadasım programı bı kere acıtıktan sonra dosyaları otomatık olarak tanımladı zaten dosya yonetıcısınden gırdıgınde dırek tıkla bu programla acıyor eger diger offıce uygulamaları varsa kaldır derım onları oyle dene ok ben o sekılde yaptım hıc sıkıntım yokherşetyi güzelde bide word ve exel de otomatik devreye girse(yani dosya yöneticide bir word weya exel dosya ya tıklayınca direk açılsa)
ne manyak olur
