Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Phoenix Programı hata veriyor telefon u flash lamam lazım Yardım lütfen
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ns_Lion
Üye
Konu Sahibi
Phoenix Programı hata veriyor telefon u flash lamam lazım Yardım lütfen
Phoenix Programı 2011 programı kurdum ama açılmıyor ne yapabilirim telefonumu flashlamam gerekiyor.
Nokia suite kurulu degilse ,,phoenixi iyi bir uninstall pro ile kaldir,bilgisayari yeniden baslet..daha sonra nokia suiteyi kur...phoenixi kur..bu islemleri yaparken Antivirus pro yu devre disi birak...Flashlamaya basla...ama yine Antivirus devre disi olmasi lazim...Flash islemini nasil yapildigini tam olarak forumda bulabilirsin...bence bu islemi dead phone USB flashing ile yapman en az risk ile olur...aman dikkat...Insallah yardimci olabilmisimdir...iyi forumlar
hizan
Üye
phoenix 2012 son sürüm var onu yükle hata vermez sendeki düşük versiyon olduğu için hata veriyor.