Phoenix nereden indiririm?

    Konu Sahibi
Phoenix nereden indiririm?
Arkadaşlar bana Phoenix Nokia flaşlama programını verebilirrr misiniz? Crackli olursa iyi olur. İnternette hiç bir bir yerde bulamadım. Forumda falan buldum ama hep linkler ölü.
Mesaj birleştirildi:

@MAERKEK @DarkredBlue61
 
Son düzenleme:

ertin

Üye


Bunları dene.
Olanlardan sorumlu değilim
 
    Konu Sahibi


Bunları dene.
Olanlardan sorumlu değilim
sağol hocam.a
Mesaj birleştirildi:

arkadaşlar yeni phoenix sürümlerrini verir misiniz? 2013 sonrası sürümler. nokia c3'un .ppu ayarlarını düzenleyip cihaza write ederken hata veriyor write etmiyor.
 
Son düzenleme:
Birader Phoenix ile telefon flashlama zahmetli ve zor bir iş. Hiç anlamıyorsan bulaşma yoksa benim gibi telefonu brick edersin sonra kurtaramazsın.
 
    Konu Sahibi
Birader Phoenix ile telefon flashlama zahmetli ve zor bir iş. Hiç anlamıyorsan bulaşma yoksa benim gibi telefonu brick edersin sonra kurtaramazsın.
flaşlamak içinndeğil telefonun ppu ayarları ile oynamak amacım. bunuda yaptım zaten

@Admin konu kapansın sorun çözüldü. C3'ün ppu ayarlarıyla oynadım daha iyi hale geldi.
Mesaj birleştirildi:

@MAERKEK @DarkredBlue61 bu iki babayiğitte yoksa bulmanız zor
buldum ve işimi halettim bile. bir imei atma işi kaldı ana telefon olarak kullanacağım cihaz yok mecburen yaptırana kadar bu c3ü kullanmam lqzım. illeki imei atacam. nokia 500 vardı geçen anakarttaki batarya konnektor yolu koptu asha 303 vardı onunda anakartındaki SMD direnç kopmuş makine yandı son kısmet bu c3 e kaldı.
 
Tepkiler: 0sıfırcı ve MAERKEK
forumda vardı diye biliyorum benim konular filanda var olmadı upload ederim
Mesaj birleştirildi:

nokialara iemi atabilecek misin
 
Tepkiler: Dobraokuyucu
BENDE NOKİA 6230İ 3200 GİBİ MODELLERDE KULLANMAK İSTİYORUM AMA WİNDOWS10 A PHOENİX NOKİA YI BİR TÜRLÜ KURAMADIM
 
    Konu Sahibi
BENDE NOKİA 6230İ 3200 GİBİ MODELLERDE KULLANMAK İSTİYORUM AMA WİNDOWS10 A PHOENİX NOKİA YI BİR TÜRLÜ KURAMADIM
Win 8 veya altına kur. 6230 3200 gibi eski modellere popport kablosu lazım. Oda çok nadir ve pahalı. Temel Elektronik bilgin varsa mikrodenetleyici yada usb uart bridge cihazı ile yaparsın. Uğraştırır ama.
 

MAERKEK

Admin
 
Tepkiler: XXXturi01

MAERKEK

Admin

Buna da bakın
 
Tepkiler: Notxr, PALA., Dobraokuyucu ve 1 kişi daha