Phoenix ile Nokia N8 Flash Symbian Belle Yükleme+ Hack

Sponsorlu Bağlantılar

ferhatanar

ferhatanar

Üye
    Konu Sahibi
Phoenix ile Nokia N8 Flash Symbian Belle Yükleme+ Hack
Evet Arkadaşlar Biraz Evvel Yükledim Kendi Telefonuma ve çok memnun kaldım, Tamamen İngilizcedir Bence ingilizcede Kulanılabilir. :) Paylaşmak İstedim.

Öncelikle telefon fwsi Farketmez pr1.2 yada 2.0 telefonunuza yüklemenize gerek yok.

1. Phoenix burdan indirin =>


Password: gizmolord.com

İndirelim










7 Daha sonra Flashing'den Firmware update Tıklıyoruz.


8 (...) firmware ürün kodunu seçin (ürün kodu için endişe etmeyin, herhangi biri olabilir)




9.Ok dedikten Sonra OPTION Tıklıyoruz Ve Anna Firmware Dosyalarını Görüyoruz


10.Symbian Anna firmware dosyalarını Görüyoruz Tek Tek Üstüne Tıklayıp Edit Tuşuna Basıp İndirdiğimiz. Symbian Belle Firmware dosyalarıyLa Yer Değiştiriyoruz.. Bu adım çok önemlidir! Dikkat Edin Zaten İsimleri Hemen Hemen Aynı. Bittiğinde Aşağıdaki Gibi OLucak.





11. ) Ok tuşuna Bastıktan Sonra REFURBISH Tuşuna basıp Belle'yi telefonumuza Yüklüyoruz.. :)


İndirebilirsiniz Java atbilirsiniz. =)
 
  • Beğen
Tepkiler: Reşwan


Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
anlatıyosunda sen yaptınmı bi video koysaydın?
 
ferhatanar

ferhatanar

Üye
    Konu Sahibi
belco2

belco2

Üye
n8 symbian belle 5.3 isletim sytemli donanım çok farklı kurulan programların çoku çalışmaz
 

behcet98

Üye
Kullanıyorum, büyük çoğunlukda programları yüklüyor, diğerleride yakın zamanda güncellenecektir.
 

memoooo

Üye
paylaşan arkadaş dışında kuran varmı ? deniyen zaten belle kullanyorum ama hackli olursa iyi olur
 

behcet98

Üye
Farklı bir yerden, benzer şekilde kurdum. Burdakide hackli görünüyor. Usigned uygulamaları yükleyebilirsiniz. Birkaç gereksiz prg ve opera haricinde yüklenmeyen yok gibi.

Yalnız Ovide sorunlar oluşuyor.
Pcdeki oviden prg indirmeye çalıştığımda "ne yazık ki ülkende desteklenmiyor gibi bişeyler yazıyor.
tlfdaki ovide de daha önce kullandığım uygulamaların bazılarını bulamıyorum, cnnturk, kanald gibi ... bulsam güncelleyecem...
 
ferhatanar

ferhatanar

Üye
    Konu Sahibi
Farklı bir yerden, benzer şekilde kurdum. Burdakide hackli görünüyor. Usigned uygulamaları yükleyebilirsiniz. Birkaç gereksiz prg ve opera haricinde yüklenmeyen yok gibi.

Yalnız Ovide sorunlar oluşuyor.
Pcdeki oviden prg indirmeye çalıştığımda "ne yazık ki ülkende desteklenmiyor gibi bişeyler yazıyor.
tlfdaki ovide de daha önce kullandığım uygulamaların bazılarını bulamıyorum, cnnturk, kanald gibi ... bulsam güncelleyecem...


bugün bayağı kullandım. Çatır Çatır Ovi'den indiriyor Kanallarda indirdim Gayet güzel çalışıyor :)
 

memoooo

Üye
bu arada javayı nasıl atıcaz ? nereye atıcaz onuda anlatsaydın yükleme dosyası göremedim
 
belco2

belco2

Üye
Symbian^4_Belle_Java_Fixes



C:\resource\java
 
  • Beğen
Tepkiler: mtu80
maverick_k_v

maverick_k_v

Üye
arkadasLar bende şuan anna yükLü.üzerine direk beLLe yi fLashLayacam.beLLe de herhanqi bir sorun varmı?
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
bide şunu sorucam bu çakma belleleri yüklücez ama orjinali navi ye dùşùnce onu flaşlarken sorun cıkarmı ?
 
kraldost

kraldost

Üye
arkadaslar ben denedim telefon açılmadı servise verdim hay rola
 
ferhatanar

ferhatanar

Üye
    Konu Sahibi
suan bu belle zaten orjnal sizdrilmis. sistem geri alcksn 1.2 pr onun anlatimini aksam yazrm. suanda telefondan kulaniorum. Endiselenme hic sorun olmaz. Diyer arkadas servise wermesydn ufak yanlslk yapmsndr. Tekrar frmwal atsaydn.
 

palepapyrus

Üye
REFURBISH dedikten sonra

Starting to recover the phone
Recovering phone
Initializing
Flashing phone
Initializing
Scanning image files...
Waiting for USB device...

kısmında kalıyor. yardımcı olabilir misiniz?
 
BL@DE02

BL@DE02

Üye
ya şu lanet navifirm açılmıyor ya :S symbian anna yı ben nerden indiricem link varmı sizde ya belle kullanıyorum ilk çıktığından beri iş bankası uygulamasını yükledim açılmıyor sırf onun için symbian anna yüklemek zorundayım şansıma şimdide navifirm şerefsizi açılmıyor oruç oruç sinirlendiriyolar adamı :S link olan varsa verebilirmi bende downgrade için 11.5 versiyonu var ama onu phoneix tanımıyo pr 1.0 veya 2.0 olması lazım diyo napcam bilmiyorum yardım
 
birmot

birmot

Üye
çok saol arkadaş sayende bende belle kullanmaya başladım tek sorun türkçe değil ama yeni tanıtılan telefonların 600 700 701 olan belle işletim sistemleri türkçe inşallah N8 içinde en kısa sürede türkçesi gelir hiçbir sorun yok gönül rahatlığıyla kullana bilirsiniz ben iki gün düşündüm sonunda yükledim :yuru
 
birmot

birmot

Üye
REFURBISH dedikten sonra

Starting to recover the phone
Recovering phone
Initializing
Flashing phone
Initializing
Scanning image files...
Waiting for USB device...

kısmında kalıyor. yardımcı olabilir misiniz?

uygulama telefonunu görmüyor virüs programını kapat usb girişini değiştir başka usb ye tak yada pc yi yeniden başlat birde telefonu pc ye bağladığında ovi suiti seç bağlantı seçeneklerinden

----------Eklendi @ 22:08:40 ---------- Yazıldı @ 22:06:43 ----------

uygulama telefonunu görmüyor virüs programını kapat usb girişini değiştir başka usb ye tak yada pc yi yeniden başlat birde telefonu pc ye bağladığında ovi suiti seç bağlantı seçeneklerinden

bendede aynısı oldu telefon sustu bütüngün uğraştırdı beni şimdi sadece belle yükleniyor telefona diğer versiyonlarda flsh atarken telefon açılmıyor titreyip siyah ekranda kalıyor telefon belleci çıktı:aha:

----------Eklendi @ 22:35:19 ---------- Yazıldı @ 22:08:40 ----------

java yı birtürlü yükleyemedim dosya yönetici uygulamalar bu işi halletmiyor C:\resource\java bu kısıma bir dosya taşıyamadım sürekli hata veriyor :vur
 


Üst Alt