Amaru Shady
Üye
Furkan adam bir konuda haklı ronaldo pes'te çok daha iyi ( tip olarak )
- - - Eklendi - - -
Bu fifa 12
Bu da pes 12
Evet yaAz kopya ceksinler bari :
inan bendeki fifada da boyle
Senin verdiğin Ronaldo çok farklı ama. Bende de çirkin ama o kadar değil
inan bendeki fifada da boyle
Pro evolation soccer doğrumu yazdim
Pro evoulotion soccer
Ya bi o'nun lafini mi yapiyosunuz
Ve pes in farkı burdan belli oldu. Detaylı çizim. Arkadaşlar herşeyi geçtim şunu kabul edin fifada adamların golden veya gol atamadıktan sonra verdiği o hüzün veya sevinç tepkileri irenç ötesi. Resmen robot gibi hareketleri var ve gözler mimikler disko yapıorlar birinin biriyle alakası yok...
- - - Eklendi - - -
Ayrıca peste adamların damarları ve terlemesi var. Fifada böyle bişey göremedim sanki adamlar topraktan yapılmışlar gibi .
Golden sonra sevinç... Ben her seferinde farklı tuşlarla farklı sevinçler görebiliyorum. Yani istediğim gibi sevinebiliyorum. PES'te böyle bir durum yok
aynen bu özelliği aradım pestezevkli oluyor fifa her sene üstüne bir şeyler koyuyor...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?