Pes doğrusu! Bunu da yaptılar...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fnldstntn

Üye
    Konu Sahibi
Pes doğrusu! Bunu da yaptılar...
Pes doğrusu! Bunu da yaptılar

İngiliz mühendisin yakıt ürettiği maddeyi duyanlar kulaklarına inanamadı..

Bir grup İngiliz mühendis insan dışkısıyla çalışan Volkswagen Beetle modeli üretti. Yaklaşık 70 evin tuvaletinin boşaltılmasıyla elde edilen dışkıdan metan gazı üretildi. Araçta ise metan gazıyla çalışacak mekanizma yaratıldı. Yapılan testlerde aracın 10 bin mil gidebileceği ortaya çıktı.

Aracın önümüzdeki dönemde doğal enerji üretimiyle araçların yürümesi için önemli bir örnek olabileceği belirtiliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: One907, Necmati ve sevimrecep


sevimrecep

sevimrecep

Üye
Neyse en azından bazı şeyler işe yaramış...zuhahahahahahahahahahahaha....:D:D:D:D
 

fnldstntn

Üye
    Konu Sahibi
:oke::d:
 
Lord_oF_Dark

Lord_oF_Dark

Üye
kopmamak elde değil :D:kop:
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
işleri güçleri yok nelerle uğraşıyolar :)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:kop:
 

OğuzcanAbi

Üye
depo zarar görse ne olacak
 
Noks

Noks

Üye
zuhahaha :D ß.k kiloyla gelll
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
keşke mizah bölümüne açsaydın konuyu :kop::kop:
 

OğuzcanAbi

Üye
burada iyi yeni bişey ama biz dalgaya aldık
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Sürücü koltuğu delikmiş...
Baktın ki yakıt bitiyor, sal koçum...
 
Mert

Mert

Üye
Yakıt alışverişine gittiimizde b*k mu alcaz :D
 
cr4n1um

cr4n1um

Üye
Burada mizahlık birşey yok ki :S Adamları tebrik etmek gerekir gerçekten çünkü insanlığa petrolden başka yollar açmak için çalışıyorlar.Ayrıca mizah kısmına açsa daha doğru olacağını söylemiş ama bence bilimsel geliştirmeler diye bir bölüm olsaydı keşke de oraya açılsaydı bu konu ! Kaldı adamların işleri bu bilim ve üretmek işleri güçleri yok nelerle uğraşıyorlar diyenler kendilerinden utanmalı kısacası!..
 

Perfect!

Üye
aslında mantıklı gereken şey metan sonuçta adamlarda yapmış
 
partt

partt

Üye
işin b*kunu cıkartmışlar :D:ehe:aha:
 
Necmati

Necmati

Üye
bende yardım ederim... :ehe
 
Mert

Mert

Üye
Tuvalet devri sona erdi. KÜçük-Büyük lazımlık dönemi başladı :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt