Spor PES 2014 HD symbian^3

Sponsorlu Bağlantılar

leonidascrn4

Üye
raso yükleyemiyorsan bana at ben yüklüyüm
 


Metin MF

Metin MF

Üye
@Raso66 sonuç ne kardeşim?
 
Raso66

Raso66

Üye
    Konu Sahibi
Pc şart be kardeşim mobil tam bir işkence pc geçince gelcek
 
  • Beğen
Tepkiler: Jan
Jan

Jan

Üye
Yaw Raso sen nerdeydin şimdiye kadar yaaa :D Kurban olam senin emeğine kardeşim söylediklerini harfiyen uygulayıp oyunu oynayacağım sanada bi dualar edeceğim ki Cennete girecen inşallah :D :D Canım kardeşim mesaj ile de görüşebiliriz şimdiden teşekkür ederim çok çok çok eyvallah sağolasın :) birde isim değişikliği yapabiliyorsun sanıyorum bi kaç isim isteyeceğimde kendi ismim filan biraz da güçlü olsun futbolcu şut gücü filan :)))
Birde şunu sorayım klasör yerlerine atacağımız dosyaları silmiyoruz değil mi ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Raso66
Raso66

Raso66

Üye
    Konu Sahibi
Yaw Raso sen nerdeydin şimdiye kadar yaaa :D Kurban olam senin emeğine kardeşim söylediklerini harfiyen uygulayıp oyunu oynayacağım sanada bi dualar edeceğim ki Cennete girecen inşallah :D :D Canım kardeşim mesaj ile de görüşebiliriz şimdiden teşekkür ederim çok çok çok eyvallah sağolasın :) birde isim değişikliği yapabiliyorsun sanıyorum bi kaç isim isteyeceğimde kendi ismim filan biraz da güçlü olsun futbolcu şut gücü filan :)))
Birde şunu sorayım klasör yerlerine atacağımız dosyaları silmiyoruz değil mi ?
Öncelikle teşekkür ederim :) Biliyorsun ikimizde çok istemiştik güncel kadro gelmesini.. Kadroyla kalmamış yapan arkadaş 2014 e güncelleme yapmış
Hayır herhangi bir silme yada kurulu oyunu kaldırma işlemi yapma yoksa kupa kayıtları vs gider sadece zip de ki dosyayı belirtilen yere kopyalayıp oyuna gir
Özel isimler yazamam kardeşim :) zaten 2015 güncel kadro yapımım bitti ama okumuşsundur upload sıkıntım var oda çözülecek inşallah
 
  • Beğen
Tepkiler: Jan
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
dosyayı yükleyebilmen için veriyoruz uygulamayı da denedin mi onu bile yazmıyorsun
 
  • Beğen
Tepkiler: Jan
Raso66

Raso66

Üye
    Konu Sahibi
Biliyorum. Baktım ama denemedim olacağını sanmıyorum
Bütün sıkıntı mobil olduğu için, 5-6 site denedim olmadı tek çare pc mediafire ye atmayı düşünüyorum
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Jan
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
50 mb dosya yükledim, yapımcısı benim zaten :)
bilemiyorum ama bakalım dosyayı görebilecek miyiz
 
  • Beğen
Tepkiler: Jan
Jan

Jan

Üye
Oyunu çok beğendim gol atamıyorum la eskisi gibi :D zorlaşmış helal olsunnn kardeşimee :)
 
Raso66

Raso66

Üye
    Konu Sahibi
50 mb dosya yükledim, yapımcısı benim zaten :)
bilemiyorum ama bakalım dosyayı görebilecek miyiz
yanlış anlama uygulamana bişey dediğim yok sadece yüklenmesi zor demek istedim :)
Oyunu çok beğendim gol atamıyorum la eskisi gibi :D zorlaşmış helal olsunnn kardeşimee :)
Yanlız oyunu ben yapmadım sadece paylaştım :) benim yeni yapmış olduğum 2015 kadrolar onu da yüklüyemedik daha :D :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Jan
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
millete ümit vermektense yapınca buraya koymak iyidir anlatabildim mi :gul: orda yüklediğimi yazdım hala "yüklenmesi zor" diyorsun
 
  • Beğen
Tepkiler: Jan
Raso66

Raso66

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar oyun gerçekten güzel.. (Ki güzel olmasa saatlerce uğraşıp 15 kodrolarını yapmazdım) tek eksik var bence oyunda doğru düzgün frikik atamıyoz. Atacağı yeri kendi seçiyo.. Ama gol atmışlığım var yani :)
Benim kimseye ümit verdiğim yok :) sadece bazı arkadaşlar çok merak ediyorlar hatta bi tanesi bunun yüzünden banlandı bende onlara bilgi veriyorum bu ümit vermek değil
Yüklenmesi zor dedim evet çünkü daha önce farklı sitelere yüklemeyi deneyip hatta saatlerce başında bekleyip sonrada yüklenmediğini gördüm. Artı o kadar mb harcadım.. Senin uygulamadan da aynı durum olacağını düşündüm
 
  • Beğen
Tepkiler: slymnsrk ve Jan

slymnsrk

Üye
Raso66 yapamıyacaksan heveslendirme be kardeşim
 
  • Beğen
Tepkiler: Jan
azattt

azattt

Üye
konuşmayacam dedim ama arkadaş inat edip kullandığı programı söylemedi Ben yaparım ederim yok Ben yapayım diyip durdu sonuç yaptı ama paylaşamıyor. Ben kaç program denedim sorunla karşılaştım bana kullandığın programı söylesen Şimdi arkadaşlar çoktan oynuyordu ama ne yapalım Ben yapayım herkes bana teşekkür etsin gibi düşünceye kapılmış arkadaş
 
  • Beğen
Tepkiler: Jan
Habeşi

Habeşi

Üye
o değilde uploadlar internet paketinden gitmiyoe bence, sadece dowload gidiyor diye biliyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Jan

yunus.21

Üye
nokia 700 de private dosyası boş Admin nasıl yapmalıyım
 
  • Beğen
Tepkiler: Jan
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Noldu haber varmı kimseden
 
  • Beğen
Tepkiler: Jan


Üst Alt