teşekkürler
yok demiştim sana.raso yükleyemiyorsan bana at ben yüklüyüm
Kurban olam senin emeğine kardeşim söylediklerini harfiyen uygulayıp oyunu oynayacağım sanada bi dualar edeceğim ki Cennete girecen inşallah
Canım kardeşim mesaj ile de görüşebiliriz şimdiden teşekkür ederim çok çok çok eyvallah sağolasın
birde isim değişikliği yapabiliyorsun sanıyorum bi kaç isim isteyeceğimde kendi ismim filan biraz da güçlü olsun futbolcu şut gücü filan
))Öncelikle teşekkür ederimYaw Raso sen nerdeydin şimdiye kadar yaaaKurban olam senin emeğine kardeşim söylediklerini harfiyen uygulayıp oyunu oynayacağım sanada bi dualar edeceğim ki Cennete girecen inşallah
![]()
Canım kardeşim mesaj ile de görüşebiliriz şimdiden teşekkür ederim çok çok çok eyvallah sağolasın
birde isim değişikliği yapabiliyorsun sanıyorum bi kaç isim isteyeceğimde kendi ismim filan biraz da güçlü olsun futbolcu şut gücü filan
))
Birde şunu sorayım klasör yerlerine atacağımız dosyaları silmiyoruz değil mi ?
Biliyorsun ikimizde çok istemiştik güncel kadro gelmesini.. Kadroyla kalmamış yapan arkadaş 2014 e güncelleme yapmış
zaten 2015 güncel kadro yapımım bitti ama okumuşsundur upload sıkıntım var oda çözülecek inşallahyanlış anlama uygulamana bişey dediğim yok sadece yüklenmesi zor demek istedim50 mb dosya yükledim, yapımcısı benim zaten
bilemiyorum ama bakalım dosyayı görebilecek miyiz

Yanlız oyunu ben yapmadım sadece paylaştımOyunu çok beğendim gol atamıyorum la eskisi gibizorlaşmış helal olsunnn kardeşimee
![]()
benim yeni yapmış olduğum 2015 kadrolar onu da yüklüyemedik daha


sadece bazı arkadaşlar çok merak ediyorlar hatta bi tanesi bunun yüzünden banlandı bende onlara bilgi veriyorum bu ümit vermek değildenemek bedava, dene göro değilde uploadlar internet paketinden gitmiyoe bence, sadece dowload gidiyor diye biliyorum
yok upload da paketinden yiyoro değilde uploadlar internet paketinden gitmiyoe bence, sadece dowload gidiyor diye biliyorum

