Ahah biliyorum hatta sana binlerce defa sormuştumPes in spiker dosyası yok real football yapmıştım bakabilirsin

anladım ben seni de hiç bir düzenlemeyi kabul etmiyor hata variyorplayer dan direk düzenleme yap baştaki recNo yu hiç kurcalama ismi orjinal sayısından fazla yazma gerisini aynen yaz kes yapıştır yapma bide böyle dene

kullandığı programdan kaynaklanıyor Tabi ki usta olduğu kesin Ben kroos ve Xabi alanso'nun transferini yapmak için bile bi on dakika baktımhmm anladım düzenleme kabul etmiyorsa değişiklik yapılmaz
tek çare bu yamayı yapan arkadaşın 2015 i de yapması zaten ben çıkarması için mesaj attım
yapan arkadaş baya tecrübeli demekki 15-16 yaşlarında endonezyalı bir çocuk
Yinede çalışmalarım kısıtlı imkanlarla devam etmekte.. En azından 2015 güncel kadrolar gelebilir.

kroos ve alanso transferi yapmak icin 10 dk baktim ddedin yapmayi biliyon mu sen kardesim?kullandığı programdan kaynaklanıyor Tabi ki usta olduğu kesin Ben kroos ve Xabi alanso'nun transferini yapmak için bile bi on dakika baktım![]()
düzenleme yapınca hata veriyor mu benim kullandığım programda düzenleme kabul etmiyor hata veriyordu. Iki üç saatte 2015e geçilirDün gece 2 ye kadar uğraştım ama transferi çözdüm ama çok zor oluyor bi transfer 10 dk yı buluyor![]()
hadi olur insallahdüzenleme yapınca hata veriyor mu benim kullandığım programda düzenleme kabul etmiyor hata veriyordu. Iki üç saatte 2015e geçilir

sen bana kullandığın programın adını söyleben hata almıyorum.. 2-3 saat olsa keşkebi transfer yap sonra oyuna gir onu kontrol et vs..
en fazla üç gün içinde paylaşırım çok zor oluyor.. Nasıl yaptığımı sormayın meslek sırrı
![]()
azattt kardesim yapacak gibi su programi sole lutfen de yapsin yahuben hata almıyorum.. 2-3 saat olsa keşkebi transfer yap sonra oyuna gir onu kontrol et vs..
en fazla üç gün içinde paylaşırım çok zor oluyor.. Nasıl yaptığımı sormayın meslek sırrı
![]()
sen bana kullandığın programın adını söyle
