Spor PES 2014 HD symbian^3

Sponsorlu Bağlantılar

Kayahan14

Kayahan14

Üye
Pes in spiker dosyası yok real football yapmıştım bakabilirsin
 


azattt

azattt

Üye
player dan direk düzenleme yap baştaki recNo yu hiç kurcalama ismi orjinal sayısından fazla yazma gerisini aynen yaz kes yapıştır yapma bide böyle dene
anladım ben seni de hiç bir düzenlemeyi kabul etmiyor hata variyor
 
mars259

mars259

Üye
olmucak gibi yapan arkadas nasil yapti ki?
 
Raso66

Raso66

Üye
    Konu Sahibi
hmm anladım düzenleme kabul etmiyorsa değişiklik yapılmaz
tek çare bu yamayı yapan arkadaşın 2015 i de yapması zaten ben çıkarması için mesaj attım
yapan arkadaş baya tecrübeli demekki 15-16 yaşlarında endonezyalı bir çocuk :)
Yinede çalışmalarım kısıtlı imkanlarla devam etmekte.. En azından 2015 güncel kadrolar gelebilir.
 
mars259

mars259

Üye
oo cocuk baya tecrubeli belli
 
azattt

azattt

Üye
hmm anladım düzenleme kabul etmiyorsa değişiklik yapılmaz
tek çare bu yamayı yapan arkadaşın 2015 i de yapması zaten ben çıkarması için mesaj attım
yapan arkadaş baya tecrübeli demekki 15-16 yaşlarında endonezyalı bir çocuk :)
Yinede çalışmalarım kısıtlı imkanlarla devam etmekte.. En azından 2015 güncel kadrolar gelebilir.
kullandığı programdan kaynaklanıyor Tabi ki usta olduğu kesin Ben kroos ve Xabi alanso'nun transferini yapmak için bile bi on dakika baktım :)
 
mars259

mars259

Üye
kullandığı programdan kaynaklanıyor Tabi ki usta olduğu kesin Ben kroos ve Xabi alanso'nun transferini yapmak için bile bi on dakika baktım :)
kroos ve alanso transferi yapmak icin 10 dk baktim ddedin yapmayi biliyon mu sen kardesim?
 
azattt

azattt

Üye
nasıl yapılacağını çözdüm ama düzenleme yapınca hata veriyor programdan kaynaklanan birşey ya da ufak bi hata yapıyoruz. Yoksa düzenlemekte sorun yok biraz Kafa yormak lazım
 
Raso66

Raso66

Üye
    Konu Sahibi
çok uğraşmak lağzım çok ama yapılır dur bakalım..
sağlam bi güncel kadro yapabilirim biraz zaman gerekli
 
mars259

mars259

Üye
hayirli haberlerinizi bekliyom :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Raso66
Raso66

Raso66

Üye
    Konu Sahibi
Dün gece 2 ye kadar uğraştım ama transferi çözdüm ama çok zor oluyor bi transfer 10 dk yı buluyor :)
 
azattt

azattt

Üye
Dün gece 2 ye kadar uğraştım ama transferi çözdüm ama çok zor oluyor bi transfer 10 dk yı buluyor :)
düzenleme yapınca hata veriyor mu benim kullandığım programda düzenleme kabul etmiyor hata veriyordu. Iki üç saatte 2015e geçilir
 
Raso66

Raso66

Üye
    Konu Sahibi
ben hata almıyorum.. 2-3 saat olsa keşke :) bi transfer yap sonra oyuna gir onu kontrol et vs.. :) en fazla üç gün içinde paylaşırım çok zor oluyor.. Nasıl yaptığımı sormayın meslek sırrı ;)
 
azattt

azattt

Üye
ben hata almıyorum.. 2-3 saat olsa keşke :) bi transfer yap sonra oyuna gir onu kontrol et vs.. :) en fazla üç gün içinde paylaşırım çok zor oluyor.. Nasıl yaptığımı sormayın meslek sırrı ;)
sen bana kullandığın programın adını söyle
 

laymflame

Üye
Arkadaşlar Meraba Benim Telefonum c7 Pes 2011 Yüklü Ama FAzla Bilgim Yok Bu Güncellemeyi Yapamadı E/Privateyi Bulamadım Telefondanmı YApılacak Bu Bilgisayardan USB Bağlanıpmı Yapılacak Bi Yardımcı Olursanız Sevinirim.
 
mars259

mars259

Üye
normal dosya yoneticisiyle privateyi bulaman x plore, my explore gibi uygulamalarla bul
 

laymflame

Üye
Telefonumamı İndiricem O Dediğin Programları Kardeşim Yoksa Bilgisayardanmı Yapıcam.
 


Üst Alt