Perspective 1.0 IND190

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

79mm79

Üye
paylaşım için teşekkürler harika bir tema
 

najanaja

Üye
ben kaç gündür girmemişim tema bölümüne setle uğraşıyodum işte buraları unuttum en güzeli bu olmuş şefafflık kullanmış bi çok yerde ben buna geçeyim teşekkürler kardeşim emeğine sağlık
 
Tepkiler: sLeepLe

sLeepLe

Üye
    Konu Sahibi
Geç bakalım kardeşim rica ederim aynen adam şeffaf yapmış her yeri nerdeyse ben bişeyini sevmedim temanın kendi şebeke anteni var yukarda biliyosun bende anten yok bunu uygulayınca o anten çıkıyo sinirimi bozuyo
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye

kodunu bulabilirsek içinden bulur sileriz sorun kalmaz ama hangi ikon o onu bulmak lazım
 
Tepkiler: sLeepLe

najanaja

Üye
biraz uğraştırır eğer sabredersen içindeki bütün ikonlara bakarım onu bulur silerim ama hemen olmaz şöle diyim en az 6 ay beklemen gerekir o kadar sabrın warmı
 
Tepkiler: sLeepLe

sLeepLe

Üye
    Konu Sahibi
biraz uğraştırır eğer sabredersen içindeki bütün ikonlara bakarım onu bulur silerim ama hemen olmaz şöle diyim en az 6 ay beklemen gerekir o kadar sabrın warmı
premium temanın zararları yok kalsın ya böyle iyi
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
adını boşuna kaldırmışsın profilden burak seni ele werdi
 
Tepkiler: sLeepLe
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...