ben kaç gündür girmemişim tema bölümüne setle uğraşıyodum işte buraları unuttum en güzeli bu olmuş şefafflık kullanmış bi çok yerde ben buna geçeyim teşekkürler kardeşim emeğine sağlık
ben kaç gündür girmemişim tema bölümüne setle uğraşıyodum işte buraları unuttum en güzeli bu olmuş şefafflık kullanmış bi çok yerde ben buna geçeyim teşekkürler kardeşim emeğine sağlık
Geç bakalım kardeşim rica ederim aynen adam şeffaf yapmış her yeri nerdeyse ben bişeyini sevmedim temanın kendi şebeke anteni var yukarda biliyosun bende anten yok bunu uygulayınca o anten çıkıyo sinirimi bozuyo
Geç bakalım kardeşim rica ederim aynen adam şeffaf yapmış her yeri nerdeyse ben bişeyini sevmedim temanın kendi şebeke anteni var yukarda biliyosun bende anten yok bunu uygulayınca o anten çıkıyo sinirimi bozuyo
biraz uğraştırır eğer sabredersen içindeki bütün ikonlara bakarım onu bulur silerim ama hemen olmaz şöle diyim en az 6 ay beklemen gerekir o kadar sabrın warmı
biraz uğraştırır eğer sabredersen içindeki bütün ikonlara bakarım onu bulur silerim ama hemen olmaz şöle diyim en az 6 ay beklemen gerekir o kadar sabrın warmı