Aslında haklısınız ancak şöyle bir durum var. Sıfırdan bir uygulama yazmak ciddi mesai ve maliyet gerektiren bir durum. Çünkü böyle büyük ölçekli uygulamalarda sistemin çalışmasını sağlamak için iyi sayılabilecek server'lara ihtiyaç var ve bir Bilgisayar Mühendisliği son sınıf öğrencisi olarak ne zaman ne de böyle bir yükün altına girebilecek bir bütçem var. Hatta belki şaşıracaksınız ancak bu uygulamaları test edecek Windows Phone 8 telefonum bile yok sadece emulator üzerinden test edebiliyorum o da gerçek bir deneyim sunmuyor. Elimde Lumia 800 var ve Windows Phone 7.8 mevcut o da artık yatırım yapılamayacak bir sistem durumunda. Aslında bu uygulamaları hızlıca (mükemmeli yakalamadan) yayınlama sebebim de Microsoft'un düzenlediği bir yarışmaya katılıp Windows Phone 8 kazanmak, Lumia 800'ü de bu şekilde kazanmıştım.
Ama dediğinize katılmamak hata olur büyük bütçeli, büyük ölçekli yerel projeleri dünyaya duyurmak en büyük arzum.