Pembe N8 Çıktı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kubde

Üye
    Konu Sahibi
Pembe N8 Çıktı


Anna yakında gelir herhalde
 
Tepkiler: Cezzbedici3
pembe değil morda çıksa daha bekleriz annayı
 
Tepkiler: Cezzbedici3 ve Rich4arD

_ardaa

Üye
Amerika için pembe N8 çıkmış 430$ satış fiyatı yazıyor yanında 16gb microSD kartıyla birlikte, şuan sanırım her ülkede yok mesela Fransa'da pembe N8 yok henüz.
 
yanında 16gb kart hediyemi bilseydim pembe alırdım
 
pembe bizi bozar xd
 
Tepkiler: iatis
annali pmbe n8 geldgine gore bizede gelcek yaknda ANNA
 
yok ya turkuaz n8 çıkınca gelcek bize anna hakketten çıksa alırdm yaw
 
photoshop olsa anlarımda yapan paint terk bu ne böyle
 
Tepkiler: Silinen Üye 627977
Utku™;3456571' Alıntı:
öylemi

tamam buna sözüm yok ama diğeri fazlaca amatör
 
Tepkiler: Silinen Üye 627977
beyler pembeyi bayanlar alir bnce renk secimi kotu olmus nokia icin cok kullanan olmaz sanirmi ANNAyi bekleyen sabirsizlari bilmem tabi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...