Pedro: "Villa'nın gecesiydi"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Pedro: "Villa'nın gecesiydi"
Barcelona'nın Katalan hücumcusu Pedro, Real Sociead galibiyetinden sonra David Villa hakında övgü dolu sözler kullandı. Villa'nın dönmesinin takım
için çok iyi bir haber olduğunu
söyleyen Pedro, kulübünün
resmi sitesine yaptığı açıklamada, "Villa'nın yeniden aramıza dönmesi bizim
için çok iyi bir gelişme. Ayrıca bir de gol atması
hepimizi inanılmaz sevindirdi." diye konuştu. Sergiledikleri oyunun kendilerini memnun ettiğini de
sözlerine ekleyen Pedro, "Oyundan memnunum çünkü
biz kazandık ve ayrıca bir tane de gol attım.
Takımıma yardım ettim. Bu kendimi iyi hissetmemi
sağlıyor. Yavaş yavaş yine en üst seviyede
oynamaya başlıyoruz. Bu durumdan memnunuz." dedi. Barcelona, Joan Gamper Kupası'nda bu akşam
oynayacağı maçta Sampdoria ile karşılaşacak.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
422
Haydar
Haydar
Cevap
2
Görüntüleme
384
Haydar
Kingmortall
Cevap
0
Görüntüleme
630
Kingmortall
ALPARS™
Cevap
1
Görüntüleme
526
Amaru Shady
scarface006
Cevap
0
Görüntüleme
623
scarface006


Üst Alt