Messi'den tartışma açıklaması

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Messi'den tartışma açıklaması


İspanya La Liga'da kendi evinde Granada'yı konuk eden Barcelona'da saha içinde Lionel Messi ve David Villa arasında geçen tartışma dikkatlerden kaçmadı.
Karşılaşma boyunca kötü bir performans ortaya koyan fakat buna rağmen son dakikalarda attığı 2 golle 3 puanı alan Barça'da ilk yarının bitimine az bir süre kala Messi, kendisine pas atmayan Villa'ya sert bir şekilde bağırdı. Bu serzenişin sonunda Villa'nında aynı şekilde karşılık vermesi sonucu iki futbolcu arasında kısa süreli bir gerginlik yaşandı.
Katalan ekibini teknik direktörü Tito Vilanova ise olaya müdahele ederek, ikinci yarıda Villa'nın yerine Pedro'yu sahaya sürdü.
MESSI'DEN AÇIKLAMA
Granada maçında ekranlara yansıyan Messi-Villa tartışmasından sonra Arjantinli yıldız, bir açıklama yaptı. Katalan ekibinin resmi televizyonu Barça TV'ye konuşan Messi, "Takımımızın karakteri her maçı kazanmak. En iyiyi isteyince arada bazı gerginlikler olabiliyor. Puan kaybedebilirdik de. Bizim için çok zor oldu" şeklinde konuştu.
Barcelona'nın galip gelmesinin herşeyden önemli olduğunu dile getiren Messi, "Yüzde yüzünüzü sahaya vermeden kazanamazsınız" dedi.
Kendini iyi hissetiğini söyleyen Arjantinli yetenek, "İyiyim ama yüzde yüz değilim. Daha da iyi olacağım. Daha fazla gol atabiliriz. Bunun için gol kaynaklarımız yeterince çok." diyerek sözlerini noktaladı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

___kaptan___
Cevap
0
Görüntüleme
321
___kaptan___
DiaBLoS
Cevap
2
Görüntüleme
442
DiaBLoS
@Safak
Cevap
0
Görüntüleme
605
@Safak
@Safak
Cevap
0
Görüntüleme
520
@Safak


Üst Alt