PC'nize Yaz Temizliği !..

saol kardeş çok faydalı bilgi çok tsk ediyorum
 
çok çok çok yararlı bilgiler ama adam bunu okuyacağına temizlik yapmaz veya okumadan alır eline cam bezini siler atar
 

icep

Üye
saol kardeş...
 
güzel bilgiler benim yöntemlerimden de birkaçını anlatayım
fanları elektrikli süpürge ile çekin işlemci ekran kartı fanını bile temizleyin en önemlisi bence onlar
kasa içindeki kablolar asla başka parçalara devam etmesin (özellikle anakart ekran kartı ram ) bant ile birbirine tutturup kasada bir yere tutturun ip te olur ekran kartı ısınması olayını tetikleyebiliyor
farenin bulunduğu yüzeyi haftada bir silerseniz iyi olur
 

denow

Üye
çok tşkkürler benim pc takılıp duruyodu bi bakıyım belkide bu yüzdendir
 

parson53

Üye
valla çok saol kardesım güzel bir konuya değindin
 
    Konu Sahibi
Yorumlarınız için sağolun arkadaşlar
 
gerçekten harika bir paylasım ama yazın bunlar bir işe yaramıyor kasanın içi ateş gibi, toz temizliğide zaten saç kurutma makiesiyle yapıyorum ek bir aparat olarakta termal macun
benim temizlik anlayısım bu
 
çok güzel bi paylaşım kasyaı havalı kompresörle bi temizleyin kesinlikle yoksa fanlar işlemciyi tam sağotumaz ve pc sürekli kendini resetler saygılarımla
 
Benim bilgisayarimin ici toz yuvasi gibi kapagi actigin zaman neresine dokunursan dokun eline hemen toz bulasiyor bu yaz temizligini ilk defa maxicep'te öreniyorum eline saglik Bunlarda Maxicepin faydalari
 
    Konu Sahibi
Güzel yorumlarınız için sağolun arkadaşlar