pcde oyunum çok kasıyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dpence

Üye
    Konu Sahibi
pcde oyunum çok kasıyor
meraba arkadaşlar pcde oyun oynarken acaip takılıyor tüm oyunlaarda hangi oyunun yüklesem takılıyor anlamadım ram 2GB ekran kartı 1GB ama takılıyo işte
 

.BlueTR

Üye
konu yanlış yerde sanırım ama ramı en AZ 2GB yapmalısın.Oyunlar için en ideali 4GB dir bence.
 
meraba arkadaşlar pcde oyun oynarken acaip takılıyor tüm oyunlaarda hangi oyunun yüklesem takılıyor anlamadım ram 2GB ekran kartı 1GB ama takılıyo işte

Oyunları genellikle İşletim Sisteminin durumuna göre oynarsanız ve Sistem özellikleriniz dışındaki oyunu oynamaya çalışıyorsanız, buda sorunlara yol açar. Eğer siz bu Sistem de Windows Vista veya Windows 7 kullanıyorsanız, doğal olarak donma, takılma sorunları yaygın olacaktır. Çünkü İşletim Sistemleri de kendine göre bellek kullanır ve yeni nesil İşletim Sistemlerinde bellek kullanımı 1GB'a yakındır zaten. Onun için oyunu oynamaya yer kalmaz. Bu Sisteme göre Windows XP'de olsa kasma belirtileri olacaktır. 1GB Ram günümüz oyunlarında yetersizdir ki, bu en az 3GB olmalıdır veya imkanınız var ise 4GB Ram alabilirsiniz. Bu sayede performans düşmesi yaşanmaz.
 

dpence

Üye
    Konu Sahibi
saolun deniycem

----------Eklendi @ 16:06:29 ---------- Yazıldı @ 16:03:57 ----------

ama bu takılma 2-3 saniye değil oyuna girince hemen takılma oluo diğer oyunlardada böyle takılıyo hiç durmuyo oynadığım oyunda spiderman 3 bu arada
 

Ram yetersizliğinden dolayı takılmalar meydana gelir. Yeterli performans sağlanamaz ise sürekli takılmalar olur. Ayrıca Spiderman 3 gibi bir oyunu bu Sistem de oynayamazsınız zaten. Dediğimiz gibi Ram almanız şarttır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...