crash61
Üye
pc suite acil yardım
arkadaşlar merhaba bir sorunum var acil yardımınız gerekiyor.telefonda msj yazmayı pek sevmeyen bir adamım pc suite indirip notebook bluetooth ile bağlandım telefona. ama pc suite telefonu modem olarak pc ye kurup modem olarak görüyor neticede kontörlerim gitti hep.pc suite ile sadece bluoetooth ile bağlanma olayı nasıl oluyor.kontör lerim gitmeden
