futbol123
Üye
usta premium güzel bizim arkadaşta var sorun çıkarmadığını söylüyor aynen basic berbat aynen en iyisi starter kurucaksın
3.000 TL'liklere falan koyuyorlar falan evet ama o kadar özellikli laptop almışsın kralını Ultimate olmazsa koyar adama ya.
Home basic te çok fıs ya aero yokbasic alınmamalı.
ama en kıyağı starterduvar kağıdını bile değiştirmiyor
usta premium güzel bizim arkadaşta var sorun çıkarmadığını söylüyor aynen basic berbat aynen en iyisi starter kurucaksın
aynen starter süper her özellik var
Ben Starter kurmayı düşünüyorum..
Ya da netbooklardaki XP home da olabilir
Premium'da sorun yoksa güzel
aynen starter süper her özellik varxp ler vistadan daha iyi ve performansı yüksektir
evet ısrarla starter öneriyorum duvar kagıdı bile değişmiyor ultimate te yok bu özellik
Yani Starter öneriyorsun ?Gidip Starterli pc lere yönelicem.
evet ısrarla starter öneriyorum duvar kagıdı bile değişmiyor ultimate te yok bu özellik
aynen starter harika ultimate ten bile performansı yüksek
Tamamdır gidip netbook alıyorum Starterli öneri için teşekkürler
İmzamda var sistemim fakat güzel stabil çalışmıyor kasmalar oluyor
kasması imkansız bir şey ilginc işlemciniz süper ekran kartı süper virüs temizlemesi yapıyormusunuz?
virüs taraması yapın ad-aware ve avast ı öneririm bütün virüsleri bulup yok ediyoryeni formatladım, bende anlamıyorum neden kasılıyor sanırım diğer sürücülerde virüs var
virüs taraması yapın ad-aware ve avast ı öneririm bütün virüsleri bulup yok ediyor
ad-aware silmiyor benim bildiğim sileceğiniz dosyaları işaretleyip siliyorsunuzişin kötü tarafı o ya oyun program vs. c-ra-ck-ları var onlarıda siliyor
ad-aware silmiyor benim bildiğim sileceğiniz dosyaları işaretleyip siliyorsunuz
yorumuz için teşekkürlerMasaüstü
İŞLEMCİ:İNTEL CORE İ5 2400 3.10 GHZ 8 MB İNTEL AKILLI BELLEK Turbo Bosst Teknolojisi
Ram:4GB Kingston DDR3 666 MHZ
Ekran Kartı:Nvidia Axle 9800Gt 1GB 256 BİT
Harddisk:Samsung 1TB
Anakart:İntel Ecs H67H2-M3
Monitor:Samsung 2233RZ 22 İNÇ
NOT:Mönitorumden çok memnunum yenı lcd monıtor alacaklar varsa tavsiye ederim
WİNDOWS7 64 BİT
masaüstünün işlemci eski ve saat hızı düşük işlemciyi değiştirseniz performansı baya artar raminide 4gb yapın 64bit kurun vistadanda kurtulun sistemi yavas çalıştırır ve çok ram yer windows 7 veya xp kurun performansı artacaktır.masa üstü
windows wista home premium
intel pentium dual cpu e2140 @ 1.60 ghz
2046 mb ram
320 gb harddisk
512 mb nvidia readtek ekran kartı
diz üstü
windows vista home basıc
intel pentium dual core 2.60 ghz
3 gb kingston ram
1 gb ati radeon ekran kartı
500 gb harddisk
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?