Pc sistem.

ben benım fukaraları yazmısmıydım buraya..


fukaraLarımızı kücük görmeyeLim onLarında canı var..

----------Eklendi @ 23:18:46 ---------- Yazıldı @ 23:18:24 ----------

[QUOTE=" Tehlike ";4473828]
aman ne fukara bir sistem benimki dahada fakir ozaman
[/QUOTE]

senin sistemin ruhu var
 

lolaman

Üye
504mb ram
128mb nvidia ekran kartı
15.4 mat monitör
qwerty klavye
soğutucu söyle bakalım bu bebek battlefield 3 'ü high da mı oynatır yoksa ultra high damı
 
notebook.
Intel T6500
HD3470 ekran kartı
2x 2gb 800mhz ddr2 ram
400 gb harddısk

masaustu.
Intel e6750 o/c 2.8ghz anakart sakat daha olmuyor
p5ld2-x 1333 anakart
HD4650 ekran kartı
2x 2gb 800mhz ddr2 hyperx ram
1tb + 320gb harddısk.


----------Eklendi @ 22:52:29 ---------- Yazıldı @ 22:49:14 ----------

504mb ram
128mb nvidia ekran kartı
15.4 mat monitör
qwerty klavye
soğutucu söyle bakalım bu bebek battlefield 3 'ü high da mı oynatır yoksa ultra high damı

fragmanı bıle zor oynatır
 
504mb ram
128mb nvidia ekran kartı
15.4 mat monitör
qwerty klavye
soğutucu söyle bakalım bu bebek battlefield 3 'ü high da mı oynatır yoksa ultra high damı


oynatmayı bırak daLga geçersin ya bf3 nedir.. aynı anda 5 tane acar oynatırsın aga
 

lolaman

Üye
Evet aynen öyle üstünde bide DİRT 3 oynarım ultra high da
 

lolaman

Üye
Ne sandın sen benim laptop u 2.8 ghz yeminle 2.8 ghz
 
senin Lapton bi agzı yok aga oda oLsa oturur senLe sohbet eder herif gibi
 

lolaman

Üye
Diğer özellikleri yazdım ama gerçekten laptop 2.8 ghz.Miladdan kalma sony vaio
 

lolaman

Üye
kanat takınca bidaha yakalayamıyorum o yüzden takmıyorum
 
Benim bilgisayarım bana yetiyor gençler ya
 

lolaman

Üye
Ben sana 2.80GHz dedim inanmadın bak ne oldu şimdi

Uploaded with xD
 

lolaman

Üye
Varya 2.80GHz olduğunu hiç belli etmiyor benim emektar Yeni çıkan pcler turbo boost ile çıkıyor 2.90GHz ye benim ki turbo boost olmadan direk 2.80GHz
 

lolaman

Üye
Ram takviyesi yapsam uçacak boşuna mı dedim ben bf3 ü high damı oynatır ultra high damı üstüne birde grafik modu indirelim
 
Ram takviyesi yapsam uçacak boşuna mı dedim ben bf3 ü high damı oynatır ultra high damı üstüne birde grafik modu indirelim

bide sogutucuyu dayadınmı tamamdır uLtranın üstünde başka bi özeLLkte acıLması Lazım senin biLgisayarda gozukur o bizde gozukmez.. uLtra ayarın ustnde ' über ' ayar secenegi var onda oynarsn