pc niz böyle açılırsa :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pelın_

    Konu Sahibi
pc niz böyle açılırsa :)






 
Tepkiler: enginzz ve haltie

KenJ!

Üye
eski külüstür derdi ama yeni bebeğim demez bana
 

pelın_

    Konu Sahibi
 
Makinayı tutar pencereden aşşağı atarım
 

pelın_

    Konu Sahibi
ben mesela tlf açılışına
NEVAR yazdım her açtıgımda sanane dıyorum)
 
Tepkiler: brk38, enginzz, cnbrs56 ve 1 kişi daha

haltie

Üye
Bence bayanların bilgisayarı böyle açılsın yararlı olur.

birde konu mizaha daha uygun gibi
 

enginzz

Üye
cok guzledı ya tesekkuler
 
ben de telefona hoş geldin abi yazıyordum bir zamanlar.
 

pelın_

    Konu Sahibi
pis pis glme
 
Ben bu konuyu abonelikten silmistim ama yine de bildirim geliyor
 

pelın_

    Konu Sahibi
temizlık yapmıs burda bırı
 
Çok fazla konu aboneliği oldu da biraz temizleyeYim dedim hakkaten. Mesaj yazdığım konuya abone olacak şekilde ayarlayınca haliyle bizim liste de kabarıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...