Silinen Üye 14714
Kapalı Hesap
abi zahmet olmazsa bisey daha diyecegim
multimedia pc olarak kullanacaginız için ısınma sorunu yaşamazsin diye düşünüyorum
ssd yi ve stok fanıda ekledigimizi düşünsek...
Abı fanın oldugu boardıda ekleyıp..
Arka tarafın fotosunu cekermısın![]()
Fan board uzerinde degil. Kasaya monte. Cok ses yapiyordu ve yeterince sogutmuyordu.
Videolari asagida

Video 1
[video=youtube;mvVzIrrNisQ]http://www.youtube.com/watch?v=mvVzIrrNisQ[/video]
Video 2
[video=youtube;GD1o9qM2N3o]http://www.youtube.com/watch?v=GD1o9qM2N3o&feature=related[/video]



Bilgisayarlarin Efendisi - Donanim Kardesligi 





