PC Modifikasyon Hakkında Herşey Burada!

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
abi zahmet olmazsa bisey daha diyecegim
multimedia pc olarak kullanacaginız için ısınma sorunu yaşamazsin diye düşünüyorum
ssd yi ve stok fanıda ekledigimizi düşünsek...

Abı fanın oldugu boardıda ekleyıp..
Arka tarafın fotosunu cekermısın :D



Fan board uzerinde degil. Kasaya monte. Cok ses yapiyordu ve yeterince sogutmuyordu.

Videolari asagida:naughty:

Video 1

[video=youtube;mvVzIrrNisQ]http://www.youtube.com/watch?v=mvVzIrrNisQ[/video]

Video 2

[video=youtube;GD1o9qM2N3o]http://www.youtube.com/watch?v=GD1o9qM2N3o&feature=related[/video]
 


L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
abi parçayı elime alamadıgım için biraz daha zaman istiyorum..
şuan boş zamanım yok malesef...

ama aklımdaki ilk fikir.
ince ahşaptan dikdörtgen bir kasa...
yükseklik olarak pek bişi diyemicem board içine sığarsa birde 8lik kasa fan sığacak.
çünkü FAN kasaya sabitmiş... kullanamicaz...
onun yerine başka fan uydurucaz :D
ama aklımda fena bir şekil oluştu şimdi :D
8CM lik düşük devir bir fan ayarlarsak olur heralde....

neyse abi ben mobile geçiyorum...
ama nasıl çizeceğim bu aklımdaki projeyi :hmmm


lağıt kalem alayımda çizim başlasın.. resmimde kötüdür :ehe
 
Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
abi parçayı elime alamadıgım için biraz daha zaman istiyorum..
şuan boş zamanım yok malesef...

ama aklımdaki ilk fikir.
ince ahşaptan dikdörtgen bir kasa...
yükseklik olarak pek bişi diyemicem board içine sığarsa birde 8lik kasa fan sığacak.
çünkü FAN kasaya sabitmiş... kullanamicaz...
onun yerine başka fan uydurucaz :D
ama aklımda fena bir şekil oluştu şimdi :D
8CM lik düşük devir bir fan ayarlarsak olur heralde....

neyse abi ben mobile geçiyorum...
ama nasıl çizeceğim bu aklımdaki projeyi :hmmm


lağıt kalem alayımda çizim başlasın.. resmimde kötüdür :ehe



Aklina geldikce ciz kardesim. Zamanimiz bol. Fikir fikire carptikca daha guzel fikirler cikar. Bende cizmek icin SolidWorks indirdim:naughty:

Notebooklarin Efendisi " Tehlike " efendiyi de istiyorum buraya!:yuru Bilgisayarlarin Efendisi - Donanim Kardesligi :sarıl:
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
benım notebokun ekran patlak olmasaydı bende pc den cızecktım ama malesef :D goruntunun buyuk bır kısmı yok.. :D

abı sımdı okula gıdıyorum boş zamanım cok bırseyler karalıcam artık :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 14714
Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
:kop:

Ekran icin ne yaptin? Arastirdin mi bir seyler? Istanbulda arkadaslar var arastiralim istersen:oke:

abı babam soruşturmus bı yerden 220 tl demısler heralde..
2. Elede babam sıcak bakmıyyor...
Ikna edemedım notebook zaten dandık sıfır ekrana o kadar para vermek te benım ıcımden gelmıyor...
Boyle kullanmaya devam edıyoruz :D
 
Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi


abı babam soruşturmus bı yerden 220 tl demısler heralde..
2. Elede babam sıcak bakmıyyor...
Ikna edemedım notebook zaten dandık sıfır ekrana o kadar para vermek te benım ıcımden gelmıyor...
Boyle kullanmaya devam edıyoruz :D


:d:
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
abi resmim kötüdür demiştim :)
neyse mevzuya geçelim durumu netleştirelim....
ahşap olursa üzerine istediğin renk kaplama yapabilirsin abi...
ısı dagıtıcı yaprakların oldugu kısım arkada.. fan ön kısımda olsun :)





---------- Eklendi @ 23:59:42 ---------- Yazıldı @ 22:23:01 ----------

ooo iyi abartmışım :D
neyse teoman abi gelde fikir söyle :D
fan kısmı olmadı sanki aklıma başka bi fikir geldi..
neyse sen bi yorumla onuda söylerim :D
 
Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
abi resmim kötüdür demiştim :)
neyse mevzuya geçelim durumu netleştirelim....
ahşap olursa üzerine istediğin renk kaplama yapabilirsin abi...
ısı dagıtıcı yaprakların oldugu kısım arkada.. fan ön kısımda olsun :)

---------- Eklendi @ 23:59:42 ---------- Yazıldı @ 22:23:01 ----------

ooo iyi abartmışım :D
neyse teoman abi gelde fikir söyle :D
fan kısmı olmadı sanki aklıma başka bi fikir geldi..
neyse sen bi yorumla onuda söylerim :D


Emegine saglik kardesim. Nasipse yarin bende ne dusundugume dair ufak bir cizim koyacagim.

Senin cizimine gelince;

-Sana parcalarin tamaminin fotograflarini koyacagim ki kafanda daha rahat tasarlayabilesin:oke:

Ben Notebook un onceki tasarimina bagli kalmayi dusunmuyorum yani parca yerlesimleri konusunda. CPU sogutucusunu tamamen farkli bir tasarimda yaptirmak istiyorum hatta Chipseti de sogutacak sekilde. Ayrica aliminyum yada daha uygun bir metalden iskelet dusunuyorum. Ahsap yada metal panelleri kolayca monte edebilmek icin.

Dedigim gibi; zamanimiz bol. Ben sana gerekli bilgiyi ulastirayim daha cok sey canlanacak kafanda, eminim:oke:
 
PrınceOfPersia

PrınceOfPersia

Üye
abi resmim kötüdür demiştim :)
neyse mevzuya geçelim durumu netleştirelim....
ahşap olursa üzerine istediğin renk kaplama yapabilirsin abi...
ısı dagıtıcı yaprakların oldugu kısım arkada.. fan ön kısımda olsun :)





---------- Eklendi @ 23:59:42 ---------- Yazıldı @ 22:23:01 ----------

ooo iyi abartmışım :D
neyse teoman abi gelde fikir söyle :D
fan kısmı olmadı sanki aklıma başka bi fikir geldi..
neyse sen bi yorumla onuda söylerim :D

:kop: :kop2: :zuhaha: :aha:
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
teoman abi benim notebooku kurcaladım biostan 2. çekirdeği kapattım.
en düşük çarpana ayarladım :D intel mobile Core 2 solo oldu
şimdi tek çekirdek 1.2 ghz olarak çalışıyor :D
pil ömrü 3saat:D hız açısından bir fark yok benim gözümde şuan.
güzelmiş yahu... 3 saat ne demek yaa :D normalde 2 saat 15 dk ancak dayanıyor
 
Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
teoman abi benim notebooku kurcaladım biostan 2. çekirdeği kapattım.
en düşük çarpana ayarladım :D intel mobile Core 2 solo oldu
şimdi tek çekirdek 1.2 ghz olarak çalışıyor :D
pil ömrü 3saat:D hız açısından bir fark yok benim gözümde şuan.
güzelmiş yahu... 3 saat ne demek yaa :D normalde 2 saat 15 dk ancak dayanıyor


Senin Toshiba neymis yauw:aha:. BIOS ta nereden yaptin bir ayrinti verebilir misin?
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
Senin Toshiba neymis yauw:aha:. BIOS ta nereden yaptin bir ayrinti verebilir misin?

abı bıos zaten insyde bıos.
Pekbır ayar yok. Saat tarıh ıslemcı ve ram bılgısı..
Bırde advaced yerı var sanırım ekran patlak oldugu ıcın gorunmuyor... Orda karıstırdım bıraz.
Core felan yazıyordu valla tam hatırlamıyorum...
Eve gıdınce monıtore baglayıp resmını cekıp eklerım buraya abı :)
tek cekırdege dusunce wın7 puanı 3.6 ya dustu ama normalde 4.6 idi:D... Neyse sadece ınternet kullanımı ıcın yetıyor :D
 
Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi


abı bıos zaten insyde bıos.
Pekbır ayar yok. Saat tarıh ıslemcı ve ram bılgısı..
Bırde advaced yerı var sanırım ekran patlak oldugu ıcın gorunmuyor... Orda karıstırdım bıraz.
Core felan yazıyordu valla tam hatırlamıyorum...
Eve gıdınce monıtore baglayıp resmını cekıp eklerım buraya abı :)
tek cekırdege dusunce wın7 puanı 3.6 ya dustu ama normalde 4.6 idi:D... Neyse sadece ınternet kullanımı ıcın yetıyor :D

Olsun cekirdekler yerinde duruyor nasilsa:naughty: , hic dikkatimi cekmemis ona sasirdim. Demekki benim rahmetli Toshibayi fazla kurcalamamisim. Bakalim bir kasa yapabilirsem anakarta kurcalarim. Bu arada MacGyver gibiyim, mdf kasa ayarladim, hoparlor kutusu kucuk. Onun uzerinde tasarlamaya calisiyorum:aha:. Malzeme bulabilirsem bu yaban diyarda yakin zamanda hizmete sokacagim makineyi.
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
teoman abi ne yaptın notebooku :)
 
Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
teoman abi ne yaptın notebooku :)

Bu aralar birbirimize bakiyoruz:d:

Biraz yogunluk ve problemler var cozmeye calistigim, istemesem de ikinci plana attim. Turkiyede olsaydim bu kadar zamana 5 tane yapardim valla :aha: Neyse bunun serefine bir video paylasayim.

Sivi Sogutmali Notebook Dell XPS
[video=youtube;uhw1n1N0hD0]http://www.youtube.com/watch?v=uhw1n1N0hD0[/video]


---------- Eklendi @ 07:14:34 ---------- Yazıldı @ 07:11:32 ----------

Sivi Sogutmali Notebook Alienware

[video=youtube;iKnBA318M2k]http://www.youtube.com/watch?v=iKnBA318M2k&feature=autoplay&list=UU7sA-l_-MXWahnlPPnEyz1w&playnext=1[/video]
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe ve fnldstntn
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
abi adam sogutmada maşşalah... ne diyim :)
imkan olsa bende benim pc ye yapardım :D
 
Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
abi adam sogutmada maşşalah... ne diyim :)
imkan olsa bende benim pc ye yapardım :D

imkanlar dahilinde saglam bir esnaf takimi kuracaksin (tornaci-vs) her turlu profesyonel mod yapabilirsin. Canim cekiyor boyle seyleri gorunce.:naughty:
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Forumda bilgisayar ile ilgili herkes birseyler soruyor, soyluyor fakat modifikasyonla ilgilenen yok galiba.
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
genel anlamda bırcok ksı ıcın saglam calısıp performans vermesi onemli
 


Üst Alt