Bora
Üye
Paylaşmak hakkında bir yazı
Merhaba saygıdeğer maxicep üyeleri, yönetimi;
Bu foruma üye oluş amacım bir konuda çaresizliğe düşmüş, kıvranan, umutsuz birkaç arkadışımıza yardım etmekti.O gün yaptığım yardım ve paylaşımın karşısında aldığım minnettar olma duygusu, teşekkür bana o kadar değerli gelmiştiki ve beni okadar iyi hissettirmişti ki. Aynı duyguyu hissetmek ve yardım edince içinizde hissettiğiniz mutluluk, rahatlık duygusunu hissetmek için sürekli paylaşım yapıyorum.İnsanların birbirlerine yardımcı olması çok güzel birşey bence .Maxicep yönetimine bu güzel paylaşım ortamını yarattığı için teşekkür ediyorum ve herkesi bildikleri herşeyi paylaşmaya davet ediyorum.Belki sizin paylaşacağınız 1-2 satırlık bir yazı birilerinin cebinden daha az para çıkmasını veya mutlu olmasını sağlar.
DİP NOT:
Gece bu saatte beynim uyuşmuş bir yazı yazayım dedim. Bilmiorum güzel oldumu. Neyse ben yatıyorum, gece hangi adminimiz nöbetçi ise yorum yazar yazar artık

Bu foruma üye oluş amacım bir konuda çaresizliğe düşmüş, kıvranan, umutsuz birkaç arkadışımıza yardım etmekti.O gün yaptığım yardım ve paylaşımın karşısında aldığım minnettar olma duygusu, teşekkür bana o kadar değerli gelmiştiki ve beni okadar iyi hissettirmişti ki. Aynı duyguyu hissetmek ve yardım edince içinizde hissettiğiniz mutluluk, rahatlık duygusunu hissetmek için sürekli paylaşım yapıyorum.İnsanların birbirlerine yardımcı olması çok güzel birşey bence .Maxicep yönetimine bu güzel paylaşım ortamını yarattığı için teşekkür ediyorum ve herkesi bildikleri herşeyi paylaşmaya davet ediyorum.Belki sizin paylaşacağınız 1-2 satırlık bir yazı birilerinin cebinden daha az para çıkmasını veya mutlu olmasını sağlar.
DİP NOT:
Gece bu saatte beynim uyuşmuş bir yazı yazayım dedim. Bilmiorum güzel oldumu. Neyse ben yatıyorum, gece hangi adminimiz nöbetçi ise yorum yazar yazar artık


miş li geçmiş zaman kullanarak beni duygulandırdın. 