Paylaşmak hakkında bir yazı

Sponsorlu Bağlantılar

YAPTIĞIM PAYLAŞIMLARDAN MEMNUN MUSUNUZ?

  • Evet, memnunum

    Kullanılan: 7 77.8%
  • Hayır, değilim

    Kullanılan: 2 22.2%
  • Ne? Paylaşım mı? nerede?

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    9
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bora

Bora

Üye
    Konu Sahibi
Paylaşmak hakkında bir yazı
Merhaba saygıdeğer maxicep üyeleri, yönetimi;
Bu foruma üye oluş amacım bir konuda çaresizliğe düşmüş, kıvranan, umutsuz birkaç arkadışımıza yardım etmekti.O gün yaptığım yardım ve paylaşımın karşısında aldığım minnettar olma duygusu, teşekkür bana o kadar değerli gelmiştiki ve beni okadar iyi hissettirmişti ki. Aynı duyguyu hissetmek ve yardım edince içinizde hissettiğiniz mutluluk, rahatlık duygusunu hissetmek için sürekli paylaşım yapıyorum.İnsanların birbirlerine yardımcı olması çok güzel birşey bence .Maxicep yönetimine bu güzel paylaşım ortamını yarattığı için teşekkür ediyorum ve herkesi bildikleri herşeyi paylaşmaya davet ediyorum.Belki sizin paylaşacağınız 1-2 satırlık bir yazı birilerinin cebinden daha az para çıkmasını veya mutlu olmasını sağlar.


DİP NOT:
Gece bu saatte beynim uyuşmuş bir yazı yazayım dedim. Bilmiorum güzel oldumu. Neyse ben yatıyorum, gece hangi adminimiz nöbetçi ise yorum yazar yazar artık
:) :deal:
 


Doğan

Üye
güzel olmus bu yazı :oke:
 
Bora

Bora

Üye
    Konu Sahibi
Sağol Doğan
 
Bora

Bora

Üye
    Konu Sahibi
Güya yatacaktım.Uykum kaçti, ne yapalım samsung bölümünde takılayım biraz... :)
 

Doğan

Üye
:):):)
 
Ozan

Ozan

Admin
Evet, memnunum diyebilirim, ayrıca yazdıklarına katılıyorum.


Maxicep.com , memnun :oke:
 
-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
GüzeL yazı oLmuş. Hepimiz öyLe oLmaLıyız bence. Herkesin mutLaka biLmediğini biLen vardır.
( anLatım bozukLuğu oLdu ama çaktırmayın :) )
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Memnun tabiki :oke:
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Paylaşımdan kim memnun olmaz ki :) Memnunuz :oke:
 
turkordu

turkordu

Üye
Eline sağlık bu da güzel paylaşım olmuş:)
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Memnunum, memnunsun, memnun... Memnunuz, memnunsunuz, memnunlar... :ehe
 
Bora

Bora

Üye
    Konu Sahibi
Sevindim şimdi, ne yalan soyleyeyim.
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Bora Samsung alanındaki paylaşımların çok güzel. Ayrıca bu yazı da güzel olmuş. :agla miş li geçmiş zaman kullanarak beni duygulandırdın. :) Paylaşımlarının devamı dileğiyle...
 
Bora

Bora

Üye
    Konu Sahibi
Saol, hayırlısıyla moderatör oluyorum inşallah yakında :=)
 

hakan.cbs

Üye
arkadaşlar paylaştığım dosyaları hiç göremiyorum neden
 
arslansem

arslansem

Üye
Samsung kullanmadığım için bölümle ilgilenmiyorum.Mod olduğuna göre yararlı paylaşımlar yapmışsındır.Başarılar :)
 
Bora

Bora

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler :)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
"Paylaşım için teşekkürler".
Aslında ne kadar dile pelesenk ne kadar basit bir söz.
Ama burada kullanıldığında ne kadar anlamlı :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
4
Görüntüleme
3K
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
1K
Haydar
EroL
Cevap
10
Görüntüleme
275
Haydar
hikmet366
Cevap
0
Görüntüleme
705
hikmet366


Üst Alt