"PAYLAŞ PAYLAŞTIKÇA"(kazanan???)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Consul9

Üye
    Konu Sahibi
"PAYLAŞ PAYLAŞTIKÇA"(kazanan???)
ARKADAŞLAR kazanan arkadaşımız bir günde tam 35 (paylaşılmamış) oyun paylaşarak biriciliği haketmesini bildi diğer arkadaşlar sanırım daha uyanamadı tebrikler:halil09

1)Önceden paylaşılmış oyunları paylaşamazsınız(paylaşırsanız o paylaşım sayılmaz)

2)Tabiki oyun paylaşacaksınız!!!("kardaş sen bize oyun paylaş demedinki paylaş dedin"demiyesiniz diye)​

3)Paket şeklinde oyun paylaşmayın her konu 1 paylaşım demektir​

4)Yeni üyeler ,25 msj altında kalan üyeler katılamazlar​

5)30 paylaşıma ulaşan ilk kişi yarışmayı tamamlar​

6)Yarışmaya maxicepte bir ilk olması açısından 5 katılımcı alınacaktır​

ÖDÜL : 30 KONTÖR
Soru(n)larınızı bu başlık altında belirtebilirsiniz
KATILIMCILAR

1-Davut™=henüz başlamadı

2-!!!MotorHead!!! =henüz başlamadı

3- Emir=henüz başlamadı

4-jackjack=henüz başlamadı

5-halil09=35 paylaşımla birinci
 
Tepkiler: haydarmert ve petekyou

Praetor

Emekli Yönetici
Umarım yeterli aktiflik sağlanır.
Katılımcılara şimdiden başarılar.
 

Silinen Üye 623746

Kapalı Hesap
praetor abi adanalımısın neresinden bende addana dan yüreğirden
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
30 adet maxicepte bulunmayan oyunu bulup da paylaşmak bana göre imkansız. Çünkü oyun bölümünde yok yok.
 

intoman

Üye
ne üdüğü belirsiz oyunlardan paylaşırım ben 30 deyil 3000 tane hemde
 

'Davut

Üye
30 tane oyunu paylaşim şimdi paylaşılmamış..
Katılıyorum...
Oyunu 50 tane yapalım köntörüde 50 yapalım...
 

Consul9

Üye
    Konu Sahibi
Admine ilettim 50ye 50 die bakalım cewabı ne olacak

--------------- Ekleme ---------------

30 adet maxicepte bulunmayan oyunu bulup da paylaşmak bana göre imkansız. Çünkü oyun bölümünde yok yok.

biraz zor olsun demi bak 50 istiyolar
 

'Davut

Üye
Eklemiyormusun Adımızı listeye...
 
valla ben zaten oyunları buradan buluyorum diğer siteler de buradan alıntı yapıyorlar bence fazla aramayın
 

Dawn

Emekli Yönetici
hayırlı olsun guzel yarışma site icin
 
bence fazla katılım olmaz çünkü bu forumda her türlü oyun var yeni oyunlar bulunmaz gibi geliyo
 

'Davut

Üye
50 oyuna 50 kontör ne oldu...yoksa 30 tane oyun mu bulacaz...
 

Consul9

Üye
    Konu Sahibi
Davut™;1957807' Alıntı:
50 oyuna 50 kontör ne oldu...yoksa 30 tane oyun mu bulacaz...

teklifi ilettim henüz cewap gelmedi

--------------- Ekleme ---------------

bence fazla katılım olmaz çünkü bu forumda her türlü oyun var yeni oyunlar bulunmaz gibi geliyo

kardeş gerekirse ben sana oyun upload edebileceğin sürü site sölerim amacımız s605rd bölümünü geliştirmek aslında s60 v5 bölümü s603rd kadar gelişmiş değil we nokia bir sürü s60 v5 telefon çıkarıyor;bu arada sen war mısın yok musun??
 

Emir

Üye
Güzel yarışma elimden geleni yapıcam
 
s60 v5 30 yenı oyun zor ya. gelın sunu s60 v3 yapalım daha cok oyun cıkıo burdan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...