Pardon. Biri 41 megapiksel mi dedi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
Pardon. Biri 41 megapiksel mi dedi?
[video=youtube;jT2tAqcWP4o]http://www.youtube.com/watch?v=jT2tAqcWP4o[/video]

The game changer! Nokia 808 PureView takes every bit of image goodness captured by a 41MP sensor and Carl Zeiss lens and turns it into beautifully detailed images and HD videos. Be ready to shoot and share with friends in an instant.
 


technoshark

technoshark

Üye
Fotoyu çekerken , 5 mp yazıyor :D bi yalnışlık olmasın ? :D:D
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
Bende farkettım onu nokianın kendı sıtesı var bro tıkla bak
 
SilentOne

SilentOne

Üye
beyler tam 41 değil 36mp de çekiyor 1080p hd için 41 mp ye ihtiyaç duyulmuş
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
konuları okusanız 5mp kamerayla sensör ve özel yazılını sayesinde 41mp kadar çekim yapabildigini görürsünüz
 
legend5858

legend5858

Üye
41mp Kamerayı koyacam diye arka taraf çok büyük olmuş :)
 
carbon_o7

carbon_o7

Üye
Aman allahım bu ne ya :aha: 41 mp yazıyo arkada şaka gibi , c7 ile gözgöze geldik küçümseyici bi bakış attım :D
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Konu zaten var.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt