teşekkür ederim kardeşim uzaya ilgi duyunca okumadan öğrenmeden duramıyor insan işte Okudukça öğreniyoruz yani
Önceki mesajlarımda da dediğim gibi gelişen teknoloji ile bundan belki 10 belki 20 yıl sonraya kalmaz karadelikler tam anlamıyla keşfedilir inşallah Ya da solucan deliklerinin gerçekliği yahut farklı galaksilere geçit kapıları falan yani beklentilerim bunlar şahsen
Kesinlikle okumadan olmuyo
Benimde beklentilerim varda bırak On yılı, yüz yıl sonra yapamazlar senin bu dediklerini
Çok iyi olur 10yıla çözülmesi ama hemen hemen imkansız gibi bence
Kesinlikle okumadan olmuyo
Benimde beklentilerim varda bırak On yılı, yüz yıl sonra yapamazlar senin bu dediklerini
Çok iyi olur 10yıla çözülmesi ama hemen hemen imkansız gibi bence
Benimkisi uçuk bi istek olduğundan haklısın yani belki bu isteğimin sonucunu görmeye ömrüm yetmeyecek
Ama dilerim ki yeni buluşlar olsun ne bileyim uzaya dair karadeliklere paralel evrenlere gizemini koruyan her bir uzay objesine dair yeni bir gelişme olsun, yeni keşifler yapılsın yani bunlardan haberdar olmak okuyup bilgilenmek isterim
Benimkisi uçuk bi istek olduğundan haklısın yani belki bu isteğimin sonucunu görmeye ömrüm yetmeyecek
Ama dilerim ki yeni buluşlar olsun ne bileyim uzaya dair karadeliklere paralel evrenlere gizemini koruyan her bir uzay objesine dair yeni bir gelişme olsun, yeni keşifler yapılsın yani bunlardan haberdar olmak okuyup bilgilenmek isterim
Aynen bilmeden görmeden gidersem bi yanım eksik kalır vallahi
En çok görmeyi istediğim 3 şey;
1-Farklı gezegenlerde yaşamın olduğunu görmek!
2-Uzaylılar gerçeğini kabul ediyor olmama rağmen somut bir delilin ortaya çıkması ve uzaylılar ile karşılaşmak!
3-Farklı evrenlere geçiş imkanı ( yıldız geçidi gibi vb )
Aynen bilmeden görmeden gidersem bi yanım eksik kalır vallahi
En çok görmeyi istediğim 3 şey;
1-Farklı gezegenlerde yaşamın olduğunu görmek!
2-Uzaylılar gerçeğini kabul ediyor olmama rağmen somut bir delilin ortaya çıkması ve uzaylılar ile karşılaşmak!
3-Farklı evrenlere geçiş imkanı ( yıldız geçidi gibi vb )
Geçen bi habere denk geldim NASA galiba açıklama yapmış önümüzdeki 10 yıl içinde uzaylılar ile karşılaşmaya hazır olun diye ama bu uzaylılar direk temas kuramayacağımız mikrobiyotik canlılar olacaklar diye bi açıklamaydı galiba Yani uzaylıların direk kendileri ile temasa geçmemize imkan yok gibi efenim
Geçen bi habere denk geldim NASA galiba açıklama yapmış önümüzdeki 10 yıl içinde uzaylılar ile karşılaşmaya hazır olun diye ama bu uzaylılar direk temas kuramayacağımız mikrobiyotik canlılar olacaklar diye bi açıklamaydı galiba Yani uzaylıların direk kendileri ile temasa geçmemize imkan yok gibi efenim