Panik Atak ve Depresyon´a Çözüm...

  • 26 Eylül 2012
  • 339 Okunma
  • 0 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Depresyon ve panik atak için klasik çözüm yolları. En gerçekçi ve açık anlatımlı olanı bu paylaşmak istedim.


    Panik atak : Aşırı kaygı,endişe ve korkudan dolayı oluşur. Kişi o an bilinç kaybı yaşadığı zanneder ama kesinlikle herhangi bir zararı yoktur. Atak bir süre sonra panik bozukluk yani kronik hale gelir. Kim olursa olsun ister bilgili olsun ister cahil bu olay beyindeki stres hormonların bozulduğunun göstergesidir. Yani en mutlu anınızda bile sizin canınızı sıkabilir. %100 Olarak kısa bir sürede tedavi edilebilen hastalıktır.Kişi bunada inanmaz, hayat çok kötü der çünkü o an depresyona da girmiştir. Doktorlara inanmaz çünkü kendi olumsuz düşüncelerini aşırı şekilde bağlanır inandırıcı bulur. Olumlu düşünür yine rahatsız eder. İlaç kullanır 1 hafta içinde panik yapar. Ama işte o net tedavi ;


    1. Herhangi bir psikiyatriste giderek durumu anlatın. O sizin rahatsızlığınızın şiddenite göre bir yazacaktır. Ve tekrar görüşmek isteyecektir.


    2. İlaçlar bir ay sonra etkisini gösterecek ve bir işe yönelmeniz olumlu düşünmeniz taktirde aşırı şekilde rahatlama yaşayacaksınız.


    3. Doktorla bir daha buluştuğunuzda size iyi gelip gelmediğini soracaktır. Ve eğer durum aynı ise 50 mg ve daha üstü dozlar verip 2 hafta sonra psikologa gitmenizi söylecektir.


    4. Bir süre sonra iyileştiğinizi göreceksiniz.


    Depresyon : Tedavisi panik atakla farksızdır. İlaçlar ve psikoterapi ile. Hayatı gri görmekten dolayı intiharı bile düşünebilirsiniz.


    İlaç yanında yapılması gerekenler tecrübelerim ; (10 Adımda)


    1. Her dakika internette bu hastalık hakkında birşeyler okumayın. Çoğu doğru olmayan yazılar.


    2. Stres genellikle magnezyum eksikliğinden dolayı sık sık nükseder. Bu nedenle fındık ve maden suyunu abartmamak şartıyla kullanın.


    3. Melisa çayı alın ve günde 2 kez için!


    4. Balık yağı (omega3) alın hem zinde hem enerjik hem mutluluk hormonlarınız çalışır.


    5. Pozitif düşünün bunu bir alışkanlık haline getirin.


    6. Geceleri erken yatın arkadaşlarınızla görüşün dışarı çıkın, sosyal aktivitelere katılın.


    7. Çay kahve kola ve aşırı çikolota tüketimini durdurun. Gün içersinde sürekli mutluyum, sağlıklıyım, korkmuyorum kelimelerini tekrarlayın


    8. Sabahları duş almayı eksik etmeyin. Namaz kılın bol bol dua edin Sabah ve akşam olmak üzere 2 kez nefes egzersizi yapın.

    9. Aşk bu konuyu kökten çözebelir. Bu nedenle aşk hayatınızı gözden geçirin.


    10. Başarı ve zorluklara karşı kitaplar okuyun. Panik atak durumunda sakin olun o an başka birşeyler düşünün. Kaçmayın onla dost gibi geçinin.
     


    Yazan: 1STayTRue35
    35 TC 1923 ve BigHackeR35 bunu beğendi.
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
22/11/2018 - 14:39