minoo
Üye
idam idam diyorsunuz da idam gelse suana kadar oldugu gibi yine sayisiz masum insan ipe giderdi haksiz yere. ayrica birakin da hayatinin kalanini surunerek gecirsin bu pislik herif. iki tarafta da iskence gorsun
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
hadım daha güzel olacaktır bu soysuzlara.İdam gelsin bunlara bakam bundan sonra ne olyor bakılım .İnsan diye yaşamasın zahten insanlıgı ölmüş bunların .Hayvan desem bunlara iltifat olur ancak....))
İdam gelirse bunlara işte o zaman dururlarhadım daha güzel olacaktır bu soysuzlara.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?