Özgecan Aslan

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

minoo

Üye
idam idam diyorsunuz da idam gelse suana kadar oldugu gibi yine sayisiz masum insan ipe giderdi haksiz yere. ayrica birakin da hayatinin kalanini surunerek gecirsin bu pislik herif. iki tarafta da iskence gorsun

Canım benim bundan bahsettim ben de işte. Genel bir idam değil. Tecavüz suçu için idamdan bahsediyoruz.
Yoksa bunun önüne geçilemeyecek. Adamlar rahat rahat 10-20 yıl yatıyor bir de. Hem suç işliyor, bir kadının gururuna, kişiliğine, ruh sağlığına hatta canına kastediyorlar, bir de rahat rahat yatıyorlar. Çünkü caydıracak bir sebep yok. İnsanlarda -ki insan demek istemezdim- vicdan kalmamış zaten. Caydırıcı bir sebep olması lazım.
 

mcnpl4

Üye
rahat yattiklarini dusunmuyorum ama bilmedigim ortam net de bisey soyleyemiyorum. ama idamdan ziyade hadim gibi bisey olursa daha caydirici olur idam rahat bi son bunlar icin. kaybedecek biseyi olmayan yine bunu yapar ve idamla olur. eger hadim olayi gerceklesirse yuruyen bi ibret olur
 
    Konu Sahibi
Hapishane'de sürünsün bu doğru fakat Türkiye'deki hapishaneler de zor biraz.
Türkiye ve Almanya'daki hapishaneleri karşılaştırmışlardı.Almanya'da hapishaneler o kadar berbat ki giren mahkumlar 50 gün sonra akli dengelerini kaybetmeye başlıyorlarmış Almanya'daki hapishane de tuvaletler koğuşun ortasındaymış sen yemek yerken yanında başka bir mahkum tuvaletini yapıyormuş ama Türkiye'de öyle mi ? Al vergilerimizi besle itleri yat yat çık hadi belki vicdanıyla baş başa kalsa desek bu şerefsiz de vicdan ne arar idam sadece ağır suçlar için gelmeli hırsızlık yaptı idam gibi gelmemeli ama ben gardiyanlara güveniyorum yaparlar bir oyun bir gün de manşetler de intihar etti diye görürüz
 

minoo

Üye
Ayrıca konuyu siyasi boyutlara taşımayın. Lütfen.
 
Tepkiler: MFBtpl53, OttomaN TigeR ve Nextman

Emre

Üye
 

Jan

Üye
Bu caniliği yapanları Allah ıslah etsin Özge nin mekanını da Cennet eylesin..
 

zombaka

Üye
Eğer sadece tecavüze idam olursa adamlar idam edilmez ifadesine göre tecavüz edememiş yani ortada tecavüz yok bu adam kasten ve bilerek adam öldürmekten ceza yiyecek babası da 12 yıl kadar yatıp çıkacak suçluya yardımdan belki babası olduğu için o kadar ceza yemez bile
 
... üzüntüden inanın yazacak lafım yok ...
 
Olan olmuş biten bitmiş demek yanlış günden güne çocuklarımız yanlış yola sapmış dur demeliyiz bu kötü gidise azap tohumlarını diktik cennetimize
 

mcnpl4

Üye
yalan ifade hazirlamislar bir de. olayi carpitip baskasini hedef gosterip olayi ucuz atlatmaya calisiyorlar akillarinca
 

BLasTeaR

Üye

Sevgili ruhun şad, mekanın cennet olsun. Katiller dünya ve ahirette hak ettiği cezası alsın.



 
Tepkiler: MFBtpl53 ve The SLayeR
Allah gani gani rahmet eylesin, inanıyorum ki o şimdi bir melek gibi cennettedir,Allah anasına ve babasına ayrıca tüm yakınlarına sabır versin.
 
Tepkiler: The SLayeR ve Nextman
gerçekten ağladım bugün.. bu ne abartı ne bilmem ne.. keşke o kişileri karşıma dikseler inanın yatarım içerde yetrki getirsinler karşıma..
 
Tepkiler: Nextman ve BLasTeaR
En doğru yasa Allahın yasasıdır. Allahın yasasında ne varsa o yapılsın.
 

Hasand.

Üye
İdam gelsin bunlara bakam bundan sonra ne olyor bakılım .İnsan diye yaşamasın zahten insanlıgı ölmüş bunların .Hayvan desem bunlara iltifat olur ancak....))
 

Emre

Üye
İdam gelsin bunlara bakam bundan sonra ne olyor bakılım .İnsan diye yaşamasın zahten insanlıgı ölmüş bunların .Hayvan desem bunlara iltifat olur ancak....))
hadım daha güzel olacaktır bu soysuzlara.
 

mcnpl4

Üye

boyle manzaralar da gorunmeye basladi yazik su insanlarin haline. twitterda da hastag'e erkekler dadanmis yok rahatsiz olmasin diye baska yerde indim taksiye bindim geri dondum yaptiysan sende kalsin niye anlatiyosun. yok erkekligimden utandim.. sirf iki favori alayim ilgi cekeyim diye yazan samimiyetsiz kisiler bunlarin cogu da. kikisi cikmis konusma yapicam diye ne dedigini bilmeden kendini rezil ediyor. insanliktan uzaklasiyorlar resmen. bunlarin amaci ne anlamiyorum boyle zihniyetlerle hic birsey degismez ki bu ulkede. ozgecana uzulurken bi yandan da insanlarimizin acizligini ekliyoruz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...