Oyunlardaki Sorun Nedir?

Sponsorlu Bağlantılar

Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
Oyunlardaki Sorun Nedir?
Arkadaşlar internet bağlanalı yeni oyunlar indirdim
İçlerinden crysis 1, battlefield 2 ve nfs undercover çalıştı
ama blur ve transformers warfor cybetron çalışmadı
blur da adımı yazacakken attı
sonraki girişlerde direk attı
transformers siyah ekranda kalıyor
neden böyle sizce
bide önereceğiniz oyun varmı(fps olmasın) transformers in düşük sistem isteyeni vardı bulamadım bide spiderman vardı çok eski arattım bulamadım özellikle bu tür oyunlar olursa sevinirim :)

Amd athlon x64 2.4 ghz
Ram: 1 GB
Ekran 256 mb ati pixel shader 2.0
 


0MG90

0MG90

Üye
Ekran kartı 256 bit mi 256 mb mı? o.O
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
bit olsa bu oyunlarla işim ne mb o :D
 
0MG90

0MG90

Üye
O zaman açılmaması normal ben 1gb da idare eder şekilde oynuyorum Blur u
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
ekran kartın ?
 
0MG90

0MG90

Üye
Ati radeon hd 3800 series
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
kaç mb oluyor .s
 
0MG90

0MG90

Üye
Ona bakmadım ama windows 8.1 de rahat oynuyordum 7 ye döndüm birkaç hafta sonra yine kasmaya başladı 7 yüklüyse 8.1 e geçmeni öneririm
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
xp yüklü :Dwindows 8.1 in kasacağını düşünüyorum benim pc de 1 gbram 256 ekran kartı
 
0MG90

0MG90

Üye
Benimde 2gb ram var ama sorun yaşamadım çok hızlıydı valla ama bilgisayarı sadece ben kullanmadığım için istemediler alışamadılar :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Kayahan14
Uhops

Uhops

Üye
Transformers video game. Olarak geçiyor. Fall of cybertron'a sistem yetmemiş olabilir.

Diğer spidermanlar için Spiderman video game veya spiderman 2004 gibi yıl yazarak ara. 3-5 farklı oyunu vardı.
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
Spiderman tam aradığımı buldum saol :) transformersa bakıyorumaha helal transformers ta aradığım dı :D çok saol
 
  • Beğen
Tepkiler: GDDR5
0MG90

0MG90

Üye
Spiderman2 yi oynamıştım önceden o çok iyi
 
  • Beğen
Tepkiler: Kayahan14

MaxipmaN

Üye
o bilgisayarın windows 8.1 neyine xp kullan :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Kayahan14
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
0MG90

0MG90

Üye
o bilgisayarın windows 8.1 neyine xp kullan :D
ne alaka?? bende AMD Athlon X2 64 kullanıyorum 2 GB Ram 1GB 256bit ekran kartıyla gayet hızlı çalıştı windows 8.1
Arkadaşta 1 gb ram daha taksa veya 2 , ekran kartını yenilese açar en iyi oyunları
 
  • Beğen
Tepkiler: Kayahan14 ve Van Hohenheim
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
o bilgisayarın windows 8.1 neyine xp kullan :D
Yanlış ! Ben aylarca 1 gb ram ile windows 7 kullandım hicbir sıkıntım olmadı ta ki internet bağlatana kadar :) kayahan 1 gb daha ram alırsan windows 8 çok rahat çalışır.bu arada oyun oneriyim adı rogue trooper . Silahlı ama fps değil umarım seversin grafikleri güzel ben sevdim
 
  • Beğen
Tepkiler: Kayahan14 ve 0MG90
0MG90

0MG90

Üye
Bir de Return to Castle Wolfenstein 'ı öneririm Wolfenstein'ın en iyi oyunu diyebilirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kayahan14
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
ne alaka?? bende AMD Athlon X2 64 kullanıyorum 2 GB Ram 1GB 256bit ekran kartıyla gayet hızlı çalıştı windows 8.1
Arkadaşta 1 gb ram daha taksa veya 2 , ekran kartını yenilese açar en iyi oyunları
sorun onları almak ve takmak :D
Yanlış ! Ben aylarca 1 gb ram ile windows 7 kullandım hicbir sıkıntım olmadı ta ki internet bağlatana kadar :) kayahan 1 gb daha ram alırsan windows 8 çok rahat çalışır.bu arada oyun oneriyim adı rogue trooper . Silahlı ama fps değil umarım seversin grafikleri güzel ben sevdim
Tamam bi eve gidince indiriyim
Bir de Return to Castle Wolfenstein 'ı öneririm Wolfenstein'ın en iyi oyunu diyebilirim.
bakalım şu meşhur oyun nasılmış :)
 
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye


Üst Alt