Oyundan anlayan gelsin :)

  • 6 Ekim 2012
  • 2836 Okunma
  • 35 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. * call of duty serisini bitirdim (mw3 hariç)
    * crysis serisi de bitti
    (2'yi şimdilerde oynuyorum)

    bana böyle fps oyunları lazım ama sistem gereksinimleri çok uçuk olmasın. Çünkü benim emektar zorlanmasın (i3 vaio)

    tavsiye edeceğiniz oyun var mı?
     


    Yazan: x-scarface
  2. Metro 2033 :10numara: hayatımda oynadığım en güzel oyun hikayesi ile oynanışı ile

    - - - Eklendi - - -

    bide portal 2 var bakış açımı değiştirmemi farklı düşünmemi sağlayan bir oyun
     
  3. cs:go no steamdan oynarsin
     
  4. eyvallah hemen bakıyorum :pc:


    - - - Eklendi - - -

    o ney :naughty:
     
  5. counter strike global offensive . betasini oynamistim gayet hos. no steam serverden mukemmel olur. :)
     
  6. eyvallah bi bakalım :pc:


    - - - Eklendi - - -

    ee başka yok mu yahu :zzz:
     
  7. Half life serisi
     
  8. Skyrim :) oyunlardan anlamam bi arkadaş benim bilgisayarda oynuyordu. :zzz: Bilgisayar yalvarıyordu beni kapatın diye
     
  9. sende o oyunu bana mı tavsiye ediyorsun :naughty:
     
  10. skyrime laf yok beyler.skyrim oynamadıysanız hayatınızda birşeyler hep eksik kalacaktır iddia ediyorum.skyrim i oynamya başlayın bırakamazsınız yalnız oyunu oynamak için orta seviyenin üstünde ingilizceniz olması lazım çünkü oyunda neler olduğunu anlamazsanız zaten zevk de alamazsınız.ayrıca oyun içinde tamamen inisiyatifi size bırakılan kararları alırken karakteriniz kaderi sizin bu kararlarına bağlanacak.bu yüzden ingilizce yada oyunun dillrrinden birini bilmeniz şart.dediğim gibi skyrim şimdiye kadarki bütün fps ve rpg oyunlarından cok farklıdır ve büyük bir tutkudur.
     
  11. BATTLEFİELD 3 KESİNLİKLE DENE :) Bilerek büyük yazdım :D
     
  12. prototype serisi. Yalnız fullde oynarsan birde antialiasing falan zorlarsın. Benim i4de akıtıyorum ama :D
     
  13. güzel diyorsunda oyunun boyutu 13.50 gb nasıl olacak :naughty:


    - - - Eklendi - - -

    hemen bakıyorum :pc:
     
  14. far cry
     
  15. prototype fps degilki
     
  16. eyvallah :pc:


    - - - Eklendi - - -

    doğru first person ancak shooter'i yok :naughty:
     
  17. ne demek rica ederim
     
  18. dostum fps sadece ekranda silah gozukunler icin deniyor ondan dedim
     
  19. Mass 3 Effect bir bak derim güzel oyun.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
23/09/2018 - 21:50