ya kardeşim şimdi bununla ilgili bir çok konu açıldı ama benim sana tavsiyem bi ara işte çarşıya falan çıktığında bi nokia shopa gir orda 15 liraya falan son güncellemeyi atarlar en güvenlisi bu diğer türlü jaf lıcan falan o işler için başında bu işlerden anlayan biri lazım yoksa çok sıkıntı çünkü product kodu falan değiştirmen lazım çünkü
bi nokia shopa git yüklet
daha sonra ramin falan az da olsa artar daha rahatlar telefon zaten en son sürüm v60.0.03 gibi bişi olması lazım
sendeki son sürümmüş zaten snn telefonda bi sıkıntı olabilir kardeşim bi shopa falan git orda daha bilgili görevlilerden bilgi alabilirsin kolay gelsin kardeşim
bi ihtimal sıkıntı cfwde dediğim gibi bn s60v5 ile pek ilgilenmiyorum onu bilgili kişilere mesaj atarak bilgi alabilirsin
kardeşim bence android alacaksan samsung yada HTC den başka alma discovery o kadar güzel bi telefon değil kardeşim benden sana tavsiye