Oyun Attıktan Sonra Usbyi Tanımadı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
atillacan5

atillacan5

Üye
    Konu Sahibi
Oyun Attıktan Sonra Usbyi Tanımadı
Oyun attım java oyun telefonum d900i attıktan sonra pc studio programından müzik atayım dedim sonra usbyi tanımıor o programdan oyunla alakalı bir sorun mu acaba????
 


xewer

Üye
telefon ayarlarında usb sonra depolama birimi yap pc studıo cd sine gerk bile kalmıyor
 
atillacan5

atillacan5

Üye
    Konu Sahibi
Çok teşekkürler.Birde sormuşken d900i and1 oyunun yükledikten sonra java oyun hatası veriyor neden acaba??hemde ekran çözünürlüğü uyuyor jar jad 240x320??

--------------- Ekleme ---------------

Dediğini Yaptımda olmadı pc studio manager yine tanımadı öbür türlüde müzik olmuyor?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt