Oyun açiliş ekranim sizce nasil.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
R58

R58

Üye
    Konu Sahibi
Oyun açiliş ekranim sizce nasil.
 


hidayet02

hidayet02

Üye
Basit:) Ama Bu İşte Yeni Olduğun İçin O Kadar Önemli Değil Sanırım:)

En Büyük Oyun Firması Gameloft. Ama Oyun Firmalarından En Basit Açılışta Gameloft'ta. Hd Oyunlarda Nasıl Açılıyor Onu Bilmiyorum.


- - - Eklendi - - -

İlaveten "Sunar" Yazısınıda İngilizce Yap Tam Olsun:)
 

akinorta

Üye
Çok çok basit. Daha fazla özen göstermelisin.
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
ortayalamamışsın zatem

- - - Eklendi - - -

 
punisher123

punisher123

Üye
Daha Farklı havalı bişey olmalı,İstersen ufak bi deneme yapıp atabilirim buraya?
 
R58

R58

Üye
    Konu Sahibi
bu sadece kabataslak görünümü ileriki zamanlarda animasyon ve efek eklenecek.daha iyi olucak
 
punisher123

punisher123

Üye


Bunun gibi birşey olabilir :P
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL, Cihanî Sultan ve TaupeWhistle3
R58

R58

Üye
    Konu Sahibi
hımm iyi çalışma sagol emek için olabilir buna ayriyetten efek ve imgec dizinide ekledinmi iyi olur.neyse oyunları hallediyim gerisi kolay
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Kardeş sen önce oyun içeriğini yap,girişi ilerki çalışmalarda eklersin zaten.:D
 
R58

R58

Üye
    Konu Sahibi
BAŞKA BİR AÇILIŞ GÖRÜNTÜSÜ.

- - - Eklendi - - -

- - - Eklendi - - -

Kardeş sen önce oyun içeriğini yap,girişi ilerki çalışmalarda eklersin zaten.:D
AYNEN ÖYLE.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
BAŞKA BİR AÇILIŞ GÖRÜNTÜSÜ.

- - - Eklendi - - -

- - - Eklendi - - -

AYNEN ÖYLE.

QT ile mi yapacaksın oyunları?3 güne en azından kısacık bir gameplay olur mu?
 
R58

R58

Üye
    Konu Sahibi
Hayir arkadaşim qt deyil bunlar sadece ana fikir ayrica punesir resmini değerlendiricem

- - - Eklendi - - -

KISA BİR OYNANIŞ VİDEOSU EKLİCEM. KOMANDO OYUNUM İLE İLGİLİ.
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Hayir arkadaşim qt deyil bunlar sadece ana fikir ayrica punesir resmini değerlendiricem

- - - Eklendi - - -

KISA BİR OYNANIŞ VİDEOSU EKLİCEM. KOMANDO OYUNUM İLE İLGİLİ.

Oyunu qt ile mi yapıyorsun diye sormuştum...
 
03ramazan

03ramazan

Üye
idare eder işte
 
gariipp

gariipp

Üye
bence ''sunar'' yazısını kaldırma süper olmuş artık türkçe görelim biraz oyunlarda
 
tempestshine

tempestshine

Üye

akinorta

Üye
hangi dili kullanacaksın oyunu yazarken. C++, qt, flash vs
 
R58

R58

Üye
    Konu Sahibi
ihtiyaç olabilecek tüm eklentileri eklicem C++, qt, flash vs aynen gidecek öyle toplamda 6 dil olucak oyunlar yani oyunlardaki önemli diller. Ama Bi DEĞİŞİKLİK YAPABİLİR SADECE TÜRKÇE,İNGİLİZCEDE YAPA BİLİRİM.


- - - Eklendi - - -

bence ''sunar'' yazısını kaldırma süper olmuş artık türkçe görelim biraz oyunlarda
Aynen.kardeşim oyunlarımız türkçe olucak oyunları daha anlıyarak ve zevk alarak oynıcaz.

- - - Eklendi - - -

ARAKADAŞLAR ZATEN OYUNLARI BİTİRMEYE YAKIN AÇILIŞ EKRANI İLE İLGİLİ SİZLERE 3 TANE EN İYİ ANİMASYONU PAYLAŞICAM DAHA DOĞRUSU ANKET YAPICAM SİZİN BEĞENİZE GÖRE AYARLICAM.BU KONUYADA BÖYLECE NETLİK GETİRELİM. :)
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
İnşallah başarırsın kardeşim oyun yazmak zor iş :) takıldığın yer olursa biz burdayız :D Ayrıca 3 - 4 güne yetiştircem diye aceleye getirme oyunları :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt