Faturasız oyle bi pismanim ki

    Konu Sahibi
oyle bi pismanim ki
arkadaslar ne guzel turkcell kuklaniyordum vodafone geceyim dedim ve lanet oksun gectim ankara dayim cogu zaman tel az cekiyo internet
cekmiyo sozde iyi cekiyo ya hani lalsin baslarina calsinlar
 
Tepkiler: murro_16

phasan

Üye
beğenmiyor tekrar turkcell gecebilirsin
 
    Konu Sahibi
hay allah razi olsun bilader ben bunu nasil dusunumedim
 
Tepkiler: Murat Alper ve Invoke
Vatandaşın haklarını bilmesi veya bildirilmesi ne güzel : )
Hiç değilse(ikametgah ilmuhaberi, 5 adet vesikalık fotoğraf, elektrik veya su aboneliği faturası, muhtardan iyi hal kağıdı) istemeden yapılıyor bunlar
 
    Konu Sahibi
phasan kardes konuyu farkki degerlendirmis sanirim ya cok zeki yada maydonoz ben sorunumu magduriyetimi anlatiyorum ayik olun bak boyle sikinti yasiyorum diyorum vatandas geri gec diyi zekice bi yaklasim takdir etmek gizlerinden opmek icap eder
 
Tepkiler: KELGER

murro_16

Üye
hadi ya ben de turkcellden geçiyorum Bursa'da sıkıntı olmaz inşallah . Gerçi olursa 90 gün sonra geri dönerim .
 

xmustx

Üye
Phasan senin psikolojini bilmez.Ben de vereceğin tepkiyi bilmem.Ama o maydanoz olmaz sen bunu bilebilirsin bence.Belki de bilme
 
    Konu Sahibi
lafla da peynir gemisi yurumez kardesss
 

xmustx

Üye
Sen iyisimi bi vodafone müşteri hizmetlerini dene
 
    Konu Sahibi
olayi cozdum guzel fikir ve dusunceli kardesslerimiz konunun hortunun dibine vurmus ama neyse kullanim ozeti istedim seve seve gonderdiler o anki butun magduriyetlerim giderdi seve seve
 

VIP_TECH

Üye
olayi cozdum guzel fikir ve dusunceli kardesslerimiz konunun hortunun dibine vurmus ama neyse kullanim ozeti istedim seve seve gonderdiler o anki butun magduriyetlerim giderdi seve seve
Arkadaşım biraz daha saygılı olur musun? Bu tavsiyeler oldukça normal değil mi? Ne bekliyorsun baz istasyonu mu diksinler?
 
Tepkiler: Jus7ice

Jus7ice

Üye
üyeler cevap yazmakta özgürdür bu konuya yarar getirebilecek bir mesajda olmayabilir lakin bir mesaj üzerine bu kadar atarı niye yapıyorsun anlayamadım
 
Tepkiler: VIP_TECH

xmustx

Üye
olayi cozdum guzel fikir ve dusunceli kardesslerimiz konunun hortunun dibine vurmus ama neyse kullanim ozeti istedim seve seve gonderdiler o anki butun magduriyetlerim giderdi seve seve
Sorun da çözüldüğüne göre @Ozan gereği lütfen
 
Tepkiler: VIP_TECH
    Konu Sahibi
ksenin ozgurlugune maydonoz olmuyorum saygi duyuyorum ama makul ve mantik cercevesinde atar degil komusma tarzim yaziya da geciyo yani okundugu gibi yaziyorum kardess ben oneride bulunup dusunen vatandaslara bilgi mahiyetinde sorunumu yaziyorum ee tabi beyin bu tirak orda birak mantigi ile yorum arkadaslara da saygi duymak icap eder guzel kardeslerim