OviMağaza Sorunu yaşıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Czmi

Üye
    Konu Sahibi
OviMağaza Sorunu yaşıyorum
Ne yazık ki ovi mağaza ya girerken wlan dan değil de şebeke üzerinden bağlantı yapıyor. Haliyle TL gidiyor. Ayarları bulup değiştiremedim.
nasıl yapacağim hakkında yardımcı olur musunuz
 


uribaju

uribaju

Üye
Menü>Ayarlar>Bağlantı>Ayarlar>Hedefler>İnternet ve sonrasında Wlan bağlantının önceliğini buradan 1 yapın ve bağlantılarınızda telefon ilk olarak wlan tanımlı bağlantı noktasını bulmaya calısacak onun üzerinden bağlanacaktır.:oke:
 

Czmi

Üye
    Konu Sahibi
Çok teşekkürler oldu galiba :)
 
  • Beğen
Tepkiler: uribaju
Recep Özmen

Recep Özmen

Üye
Olmazsa Ayarlar bağlantı ayarlar ordaki seçeneklerin hepsini her zaman sor yap :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt